  • 211. Data: 2019-04-10 23:15:02
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:00, Budzik pisze:

    > Serio tak myslisz? W kontekscie dzisiejszego pola walki? Czy sie
    > Dunkierki czy jakiegos innego Szeregowca Ryana? naogladałes? :)

    Serio. Dunkierka, czy szeregowiec Ryan nie ma tu nic do rzeczy, bo tam
    wszyscy honorowo ginęło za ojczyznę i nie było cierpiących kolegów obok.

  • 212. Data: 2019-04-10 23:15:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:12, Kviat pisze:

    > Zawody strzeleckie są zajebistym argumentem za tym, żeby zwiększyć
    > dostępność do broni i żeby każdy chętny mógł sobie kupić pistolet.
    > Udajesz głupiego, albo zwyczajnie jesteś głupi.

    oj tam, nikt nie dorówna Robercikowi na strzelnicy, to pompuje jego ego,
    a Robercik robi to od pamiętnego roku 1982, którego kwiatek (flowers in
    my hair) najwyraźniej nie pamięta, bo go nie jeszcze było na tym
    świecie:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 213. Data: 2019-04-10 23:16:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:05, Kviat pisze:

    > Błądzisz. Lepszy jest brak wojny, niż wojna.

    Ależ oczywiście. W ogóle wszyscy powinni być zdrowi, bogaci i
    szczęśliwi. tylko życie o tym nie wie.

    > Super. Czyli broń służy do ranienia, a nie do zabijania.
    > No kurwa genialne.

    Widzisz? Jakie to proste?

  • 214. Data: 2019-04-10 23:17:59
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Serio. Dunkierka, czy szeregowiec Ryan nie ma tu nic do rzeczy, bo tam
    > wszyscy honorowo ginęło za ojczyznę i nie było cierpiących kolegów obok.

    ano, śmierć była w ułamku sekundy, oczywiście było trochę soku
    pomidorowego dla zmyłki:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 215. Data: 2019-04-10 23:19:48
    Od: u2 <u...@o...pl>

    ale ale to napisał Robercik, który jest gliną od 1982 roku:)))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 216. Data: 2019-04-10 23:28:38
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Zawody strzeleckie są zajebistym argumentem za tym, żeby zwiększyć
    > dostępność do broni i żeby każdy chętny mógł sobie kupić pistolet.
    > Udajesz głupiego, albo zwyczajnie jesteś głupi.

    Powiedz, w którym miejscu domagam się szerszego dostępu do broni?
    Domagam się tylko i wyłącznie logiki w ty postępowaniu i tyle.

    > Już nawet nie chce mi się specjalnie dla ciebie zaznaczać sarkazmu, bo
    > ile można tłumaczyć oczywistości deklowi, który sarkazmu nie łapie.

    No właśnie. Też się nad tym powoli zastanawiam :-)

  • 217. Data: 2019-04-10 23:29:50
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:07, u2 pisze:

    > policjant obezwładnia, żołnierz zabija, kwiatek (flowers in my hair)
    > nigdy nie był w woju więc nie wie:)

    No żołnierz tez celowo nie zabija, ale to już inna sprawa. On eliminuje
    cel.

  • 218. Data: 2019-04-10 23:33:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > Powiedz, w którym miejscu domagam się szerszego dostępu do broni?
    > Domagam się tylko i wyłącznie logiki w ty postępowaniu i tyle.

    sam twój adres Robercik zdradza, że nadajesz z GW i masz żydowskie
    pochodzenie, już pisałem, że masz żydowskie nazwisko, a wy żydzi możecie
    strzelać w obronie własnej, jak zresztą każden inny nie-żyd:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 219. Data: 2019-04-10 23:35:50
    Od: u2 <u...@o...pl>

    > No żołnierz tez celowo nie zabija, ale to już inna sprawa. On eliminuje
    > cel.

    to taka twoja nowomowa, aby zastąpić słowo zabija eliminacją, tak jak
    wyeliminowano 96 Polaków Smoleńsku 9 lat temu:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 220. Data: 2019-04-10 23:43:27
    Od: Kviat

    > To zupełnie bezsensowne porównanie. Bardzo niewielka część przestępstw
    > jest popełnianych z legalnej broni,

    Może dlatego, że jest jej mało?
    I jak sam zauważyłeś, jednak z legalną bronią również są popełniane
    przestępstwa.

    Zwiększenie dostępności do legalnej broni spowoduje zwiększenie ilości
    przestępstw z legalnej broni.
    Średnio rozgarnięty gimnazjalista to rozumie.

    > bo nie dość, że lustrujemy tych
    > legalnych posiadaczy,

    I pomimo tego "niewielka część przestępstw jest popełnianych z legalnej
    broni".

    Więc trzeba zwiększyć ilość legalnej broni, a na pewno będziecie
    skuteczniej lustrować.
    Ręce opadają.

    > to w dodatku łatwo narzędzie zidentyfikować. Nawet
    > legalny posiadacz broni, jak postanowi popełnić przestępstwo, to kupuje
    > nielegalną broń.

    Czy ty nie rozumiesz nawet prostych komunikatów?

    Zwiększenie dostępności do broni ZWIĘKSZY ilość przestępstw z legalnej
    broni i zwiększy ilość przestępstw z broni nielegalnej, bo będzie
    łatwiej dostępna.
    Średnio rozgarnięty gimnazjalista to rozumie.

    Pozdrawiam
    Piotr