  • 201. Data: 2019-04-10 23:00:01
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pierwsze soje zawody strzeleckie wygrałem w 1982 roku. Strzelam z
    > pół roku dłużej. Faktycznie, że też nei wiedziałem, ze to służy do
    > zabijania.

    To teraz juz wiesz.
    Wszystko co wymyslono dookoła z uznaniem wycinków strzelania jako sport
    to tylko PR, reklama. Nic wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dlaczego chłopaki z Warszawy wolą dziewczyny z Poznania niż ze stolicy?

  • 202. Data: 2019-04-10 23:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Błądzisz. Nawet na wojnie lepiej zranić przeciwnika, niż zabić -
    > przeważnie. Ranny eliminuje z walki łącznie 3~4, bo potrzebni są do
    > opieki. Zabity tylko jednego.

    Serio tak myslisz? W kontekscie dzisiejszego pola walki? Czy sie
    Dunkierki czy jakiegos innego Szeregowca Ryana? naogladałes? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 203. Data: 2019-04-10 23:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > wychodzi?
    >
    > No i dyskutowania nad stopniem pomyłek miałoby sens, gdyby
    > posiadanie lub nie pozwolenia ograniczało posiadanie. A tym czasem
    > zdecydowana większość przestępstw jest popełnianych przy pomocy
    > nielegalnie posiadanej broni. Tej w obrocie jest masa. Niektóre
    > rodzaje broni łatwiej kupić nielegalnie, niż legalnie. Oczywiście
    > nikt "normalny" nie kupi sobie nielegalnie karabinu, bo to proszenie
    > się o kłopoty, ale jak już będziesz chciał wystrzelać widów na
    > koncercie, to tak naprawdę legalność posiadania broni schodzi na

    Jak ma sie nielegalnie posiadana bron do rozszerzania mozliwości
    posiadania legalnego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nigdy nie rozcinaj tego co można rozwiązać"

  • 204. Data: 2019-04-10 23:01:54
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:00, Budzik pisze:
    > Jak ma sie nielegalnie posiadana bron do rozszerzania mozliwości
    > posiadania legalnego?

    odwrotnie proporcjonalnie:))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 205. Data: 2019-04-10 23:02:53
    Od: u2 <u...@o...pl>

> [...]
    >>
    > To teraz juz wiesz.
    > Wszystko co wymyslono dookoła z uznaniem wycinków strzelania jako sport

    w 1982 to nie była zabawa, budzik nie wie, bo nie żył wtedy
    jeszcze:)))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 206. Data: 2019-04-10 23:04:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Robert Tomasik r...@g...pl ...

    > Serio tak myslisz? W kontekscie dzisiejszego pola walki? Czy sie
    > Dunkierki czy jakiegos innego Szeregowca Ryana? naogladałes? :)

    rok 1982 to nie były przelewki:)))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 207. Data: 2019-04-10 23:05:33
    Od: Kviat

    > Błądzisz. Nawet na wojnie lepiej zranić przeciwnika, niż zabić -
    > przeważnie.

    Błądzisz. Lepszy jest brak wojny, niż wojna.

    > Ranny eliminuje z walki łącznie 3~4, bo potrzebni są do
    > opieki. Zabity tylko jednego.

    Super. Czyli broń służy do ranienia, a nie do zabijania.
    No kurwa genialne.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 208. Data: 2019-04-10 23:07:24
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:05, Kviat pisze:
    > Super. Czyli broń służy do ranienia, a nie do zabijania.
    > No kurwa genialne.

    policjant obezwładnia, żołnierz zabija, kwiatek (flowers in my hair)
    nigdy nie był w woju więc nie wie:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 209. Data: 2019-04-10 23:12:27
    Od: Kviat

    > Pierwsze soje zawody strzeleckie wygrałem w 1982 roku. Strzelam z pół
    > roku dłużej. Faktycznie, że też nei wiedziałem, ze to służy do zabijania.

    Zawody strzeleckie są zajebistym argumentem za tym, żeby zwiększyć
    dostępność do broni i żeby każdy chętny mógł sobie kupić pistolet.
    Udajesz głupiego, albo zwyczajnie jesteś głupi.

    Już nawet nie chce mi się specjalnie dla ciebie zaznaczać sarkazmu, bo
    ile można tłumaczyć oczywistości deklowi, który sarkazmu nie łapie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 210. Data: 2019-04-10 23:12:39
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 23:00, Budzik pisze:

    > Jak ma sie nielegalnie posiadana bron do rozszerzania mozliwości
    > posiadania legalnego?

    Nijak. Może poza tym, ze jak ktoś ma legalnie broń, to nie będzie
    ryzykował i kupował nielegalnej. Jak nie ma, to większa pokusa, a jak ma
    nielegalną, to mniejsza szansa na namierzenie jej użycia.