  • 181. Data: 2019-04-10 21:00:02
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Pistolet jest do strzelania - ale nie do zabijania.

    Jebłem :)
    Powiedziałbym wiecej - pistolet jest do robienia dziur. Mozna go zatem
    sprzedawac w obi i robic nim otwory w drewnie!

    Kurwa, bron słuzy do zabijania! To jest jej jedyne i pierwotne
    zastosowanie!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "TPSA - to ludzka rzecz okradać"

  • 182. Data: 2019-04-10 21:10:13
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Działa. Terrorysta, czy morderca pozwoleniem na broń nie będzie się
    > przejmował. O ile normalny obywatel boi się odpowiedzialności za
    > posiadanie nielegalnie broni, to terrorysta, który i tak ma zamiar kogoś
    > zamordować już nie. A zakup nielegalnej broni nie jest szczególnie
    > trudny - uwierz na słowo, bo nie będę publikował stosunkowo prostych
    > sposobów.

    NIe działa. Masz dajmy na to 10 terrorystów i 0 legalnych pozwoleń lub
    100 000 legalnych pozwoleń ze stopą błędu powiedzmy 1/1000. Więc masz w
    pierwszym wariancie 10 "pomyłek" w drugim 110. Nie wiem jakim cudownym
    sposobem wyszło ci, że większa ilość pozwoleń to mniej pomyłek.

    Shrek

  • 183. Data: 2019-04-10 21:11:43
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:00, Budzik pisze:
    > Powiedziałbym wiecej - pistolet jest do robienia dziur. Mozna go zatem
    > sprzedawac w obi i robic nim otwory w drewnie!
    >
    > Kurwa, bron słuzy do zabijania! To jest jej jedyne i pierwotne
    > zastosowanie!

    e tam, budzik nie wie co to jest działanie odstraszające:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 184. Data: 2019-04-10 21:13:26
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:10, Shrek pisze:

> [...]
    > pierwszym wariancie 10 "pomyłek" w drugim 110. Nie wiem jakim cudownym
    > sposobem wyszło ci, że większa ilość pozwoleń to mniej pomyłek.

    nie martw się szrek, Robercik ciebie obroni, to doświadczony glina,
    strzelanie zaczął w 1982:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 185. Data: 2019-04-10 21:13:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]

    > sprzedawac w obi i robic nim otwory w drewnie!
    >
    > Kurwa, bron słuzy do zabijania! To jest jej jedyne i pierwotne

    Bez przesady - postrzelać do tarczy rzeczwiście też można. Sam
    sprawdzałem i nikt nie poniósł śmierci. Natomiast nie jest to IMHO
    wystarczający argument, żeby dresy z bronią stały pod barmą i żłopały piwo.

    Shrek

  • 186. Data: 2019-04-10 21:26:19
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:13, Shrek pisze:

> [...]
    > sprawdzałem i nikt nie poniósł śmierci. Natomiast nie jest to IMHO
    > wystarczający argument, żeby dresy z bronią stały pod barmą i żłopały piwo.

    szrek zrobi z tym porządek:))))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 187. Data: 2019-04-10 21:27:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10.04.2019 o 21:00, Budzik pisze:

    > Kurwa, bron słuzy do zabijania! To jest jej jedyne i pierwotne
    > zastosowanie!

    Błądzisz. Nawet na wojnie lepiej zranić przeciwnika, niż zabić -
    przeważnie. Ranny eliminuje z walki łącznie 3~4, bo potrzebni są do
    opieki. Zabity tylko jednego.

  • 188. Data: 2019-04-10 21:29:04
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Bez przesady - postrzelać do tarczy rzeczwiście też można. Sam
    > sprawdzałem i nikt nie poniósł śmierci. Natomiast nie jest to IMHO
    > wystarczający argument, żeby dresy z bronią stały pod barmą i żłopały piwo.

    Oczywiście, ze masz rację. Ale mnie chodzi o to, że jak już damy komuś
    broń uznając - bez względu na jakiej podstawie - że nie stanowi
    zagrożenia, to czy będzie miał 5, czy 50 sztuk broni, to już zagrożenia
    to nie zmienia. Przecież z tymi 50-cioma nie pobiegnie jednocześnie.

  • 189. Data: 2019-04-10 21:34:55
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

> [...]
    > pierwszym wariancie 10 "pomyłek" w drugim 110. Nie wiem jakim cudownym
    > sposobem wyszło ci, że większa ilość pozwoleń to mniej pomyłek.

    Odnoszę wrażenie, że nie rozumiem Twojego toku rozumowania. Jak masz 10
    terrorystów i zero pozwoleń, to jak Ci z tego 10 pomyłek wychodzi?

    No i dyskutowania nad stopniem pomyłek miałoby sens, gdyby posiadanie
    lub nie pozwolenia ograniczało posiadanie. A tym czasem zdecydowana
    większość przestępstw jest popełnianych przy pomocy nielegalnie
    posiadanej broni. Tej w obrocie jest masa. Niektóre rodzaje broni
    łatwiej kupić nielegalnie, niż legalnie. Oczywiście nikt "normalny" nie
    kupi sobie nielegalnie karabinu, bo to proszenie się o kłopoty, ale jak
    już będziesz chciał wystrzelać widów na koncercie, to tak naprawdę
    legalność posiadania broni schodzi na drugi plan.

  • 190. Data: 2019-04-10 21:36:47
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > sprzedawac w obi i robic nim otwory w drewnie!
    >
    > Kurwa, bron słuzy do zabijania! To jest jej jedyne i pierwotne

    https://allegro.pl/listing?string=Pistolet%20na%20gw
    o%C5%BAdzie
    > Szukasz Pistolet na gwoździe (126 ofert)

    Czy proca (dalej) służy tylko do zabijania?
    [ Proca była długo zabójczą bronią pola walki na śmiertelnie poważnie. ]
    Czy każdy uzbrojony policjant nosi broń tylko po to żeby (zawsze) zabić?
    Policjanci to anioły ale cała reszta społeczeństwa to diabły wcielone?
    Czy większość ludzi ubezpiecza się z góry planując dostanie odszkodowania?

    Sporo ludzi woli móc a nie chcieć zamiast chcieć a nie móc.
    Ja (przeważnie) też.

    <cynizm> To jest grupa PRAWO. Jakby wszystko miało być proste i jasne
    to prawnicy by znacznie mniej zarabiali. Prawnicy zarabiają na
    reprezentowaniu każdej ze stron. </cynizm>

    --
    A. Filip