  • Data: 2007-09-23 16:53:34
    Temat: Przerwy w pracy...
    Od: "Agu" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Powiedzcie mi ile mniej wiecej przysluguje przerwy jesli pracuje po 12h?
    Pytam,bo jak sie zatrudnialam szef wspomnial,ze 20-30min. a tak naprawde nie
    mam przerwy w ogole... pracuje z klientami...przewijaja sie ich setki w ciagu
    tych 12h pracy,a nie mam kiedy nawet isc do wc,napic sie czy cokolwiek
    innego...mam zamiar rozmawiac z szefem na ten temat,jednak nie bardzo wiem
    nawet jak dosadnie dac mu do zrozumienia,ze cos takiego nie moze miec miejsca?