eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzepiecie w sieci internetowej i odpowiedzialnosc za sprzet klientow ?????Przepiecie w sieci internetowej i odpowiedzialnosc za sprzet klientow ?????
  • Data: 2004-05-14 05:43:35
    Temat: Przepiecie w sieci internetowej i odpowiedzialnosc za sprzet klientow ?????
    Od: Rafal <r...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam taki problem
    w odcinku sieci polecialo mi 5 switchy - gdzies uderzyl piorun w siec
    energetyczna i nastapilo przepiecie. Ludzikom uszkadzaly sie tv i inne
    sprzety.
    Mi polecialo w szeregu 5 switchy- niestety przepiecie po skretce poszlo
    tez na komputerki klintow - komus tam poleciala karta sieciowa i to nie
    problem ale jedenmu klientowi padlo pol komputera.
    Trwierdzi ze mial komp wylaczony z sieci i tylko mial wsadzony kabel
    skretki. Twierdzi ze jak na razie poleciala mu plyta, karta sieciowa,
    graficzna i to jest jakies 400-500zł ktorych żada odemnie, a jak
    polecialy mu dane na dysku twardym to bedzie chcial kilka tysiecy.

    Jak taka sprawa wyglda prawnie, skoro ja mam umowe tylo na dostarczanie
    internetu i nic wiecej ???

    rafal