eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzepiecie w sieci internetowej i odpowiedzialnosc za sprzet klientow ????? › Re: Przepiecie w sieci internetowej i odpowiedzialnosc za sprzet klientow ?????
  • Data: 2004-05-14 14:15:47
    Temat: Re: Przepiecie w sieci internetowej i odpowiedzialnosc za sprzet klientow ?????
    Od: "AsDaX" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sebol" <i...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c81rdt$7h0$1@news.onet.pl...

> [...]

    Niestety, klient ma pecha i raczej od CIebie niczego nie wydebi, zwlaszcza,
    ze zdarzaja sie przypadki, gdy pomimo wyciagnietych na czas burzy wtyczek z
    gniazdka, komputery i tak ulegaja zniszczeniu.
    Natomiast Ty, moglbys skutecznie dochodzic odszkodowania od ZE np. gdyby
    szkoda powstala pomimo podpietego UPS'u i prawidlowego uziemienia sprzetu.
    Pzdr