  • Data: 2004-08-19 11:28:54
    Temat: Przeniesienie praw autorskich...
    Od: "Plutti" <redbat [USUŃ] @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    zdobiłem grafikę dla sklepu internetowego i właściciel chce aby przeniósł
    prawa autorskie na niego. I teraz pytanie: czy to ma sens jeśli nie
    podpisywałem z nim żadnej umowy o prace, umowy zlecenia czy o dzieło??? I
    czy jeśli przeniosę prawa na niego to będę musiał w zeznaniu podatkowym
    uwzględnić to drobne wynagrodzenie za wykonanie grafiki?