  • 1. Data: 2009-05-27 10:23:08
    Temat: Przekazanie sprawy z organu adm. publ. do innego organu.
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Interesuje mnie czy wlasciwym jest dzialanie Wojewodzkiego Inspektoratu
    Nadzoru Budowlanego do ktorego skierowalem zapytanie, jesli moja sprawe
    przekazal do okregowej Izby Inzynierow Budownictwa. Tyle w skrocie.

    Rozwiniecie.
    =============
    Kilka tygodni temu wystosowalem pismo do WINB z powodu problemow w PINB -
    wg. mnie nieslusznie zakwestionowane zostaly uprawnienia budowlane
    projektanta (wczesniej wykonywal podobne projekty i nie byly kwestionowane
    jego kompetencje - ale w innym PINB). Nie bylo to zazalenie, ale zapytanie
    czy takie uprawnienia wg. WINB sa wystarczajace. WINB w odpowiedzi przyslal
    mi wczoraj pismo, ze moja sprawa zostala przekierowana do OIIB. Rozmawialem
    z inspektorem ktory prowadzil moja sprawe i wyslal mi to pismo i
    poinformowal mnie, ze od teraz to nie jest ich sprawa tylko OIIB i stamtad
    dostane odpowiedz. Powiedzialem, ze wg. mnie to nie jest wlasciwe
    postepowanie bo zapytanie zostalo skierowane do nich a nie do OIIB i mam
    watpliwosci, czy PINB ma obowiazek respektowac rozstrzygniecie organu pod
    ktory nie podlega a na dodatek nie jest to nawet organ adm. panstw.

    Co zrobic w takim wypadku? Czy powolac sie na KPA? Jesli tak, to na jakie
    par. aby sprawe jak najszybciej zamknac i nadac jej prawidlowy bieg - o ile
    nie jestem w bledzie :) ?

    Jesli bieg sprawy jest rzeczywiscie nieprawidlowy, to czy nie zachodzi tu
    takze przypadek udostepniania chronionych danych osobowych i nie moglbym
    podniesc rowniez tej kwestii? Jestem bardzo zly na WINB i chcialbym aby
    niekompetentne osoby zostaly upomniane.

    Pozdrawiam, Tomek.

  • 2. Data: 2009-05-27 15:53:31
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Kałużny" <v...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:gvj4ad$or1$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie bylo to zazalenie, ale zapytanie

    Więc przesłano to zapytanie do kompetentniejszego organu.

    > Co zrobic w takim wypadku?

    Czekać na odpowiedź na nurtujące cię pytanie. To przecież logiczne.

    >Jestem bardzo zly

    A z tym to poleciłbym wizytę w parafii.

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2009-05-27 16:38:23
    Od: Tomasz Kałużny <v...@o...pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    >Jestem bardzo zly
    >
    > A z tym to poleciłbym wizytę w parafii.

    Choc dziekuje _Ci_ za odpowiedz, to chcialbym zauwazyc niestosownosc
    _Twojego_ docinka.

    Apage, Satanas!

    Pozdr
    Tomek.