  • 1. Data: 2009-05-27 11:22:11
    Temat: Kto ponosi koszty sądowe
    Od: "Janek" <j...@p...onet.pl>

    W chwili złożenia pozwu cywilnego wnosimy opłatę sadową.
    A co w przypadku gdy w miedzy czasie do powstania zawisłości sprawy (czyli w
    momencie jak pozew trafi do pozwanego) pozwany zapłaci dług który jest
    przedmiotem pozwu?
    Kto ponosi koszty sądowe? Czy pozwany ma obowiązek mi je zwrócić?

  • 2. Data: 2009-05-27 11:35:56
    Temat: Re: Kto ponosi koszty sądowe
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przedmiotem pozwu?
    > Kto ponosi koszty sądowe? Czy pozwany ma obowiązek mi je zwrócić?

    Właśnie po to wcześniej wzywa się dłużnika do zapłaty z wyznaczeniem
    terminu. zobacz 10 i 102 kpc
    G.

  • 3. Data: 2009-05-27 11:36:19
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Gan" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Janek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Właśnie po to wcześniej wzywa się dłużnika do zapłaty z wyznaczeniem
    > terminu. zobacz 10 i 102 kpc
    > G.
    101 i 102 kpc

  • 4. Data: 2009-05-27 18:35:12
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Janek pisze:

    > Kto ponosi koszty sądowe? Czy pozwany ma obowiązek mi je zwrócić?

    Tak.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl