  • 1. Data: 2009-05-27 10:20:11
    Temat: Ogladanie TV w PUBIE itp.
    Od: "Mo" <g...@e...pl>

    Witam,

    Jakie sa obecnie mozliwosci udostepnienia dla gosci np. Pubu sygnalu tv.

    Wiele miejsc typu pub, kawiarnia itp. ma udostepnione telewizory ale czy jest to
    zgodne z
    prawem?
    Z tego co wiem zaden operator cyfrowy typu polsat,n,cyfra nie przewidzial
    takiej opcji i jest to niezgodne z regulaminem. Chociaz operatorzy przymykaja na to
    oko.

    Co tak na prawde mozna emitowac w tv aby funkcjonowac legalnie?
    Moze kanaly FTA z swojego dekodera? Kanaly informacyje, muzyczne (mtv)?

    Pozdrawiam,
    m.

  • 2. Data: 2009-05-27 19:37:40
    Temat: Re: Ogladanie TV w PUBIE itp.
    Od: acelnószz <u...@w...eu>

    Na mój rozum obywatel móglby placis abonament nie od POSIADANIA odbiornika, lecz od
    OGLADANIA.

    Przeciez Kowalski czy Malinowska raz zaplacili za abonament domowy, a skoro wyszli z
    domu do pubu, to nie naogladaja sie dwa razy tego samego na zapas.

    No ale niestety w polityce rozumu malo ;-)
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-05-28 19:54:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Mo" <g...@e...pl> napisal w wiadomosci

    PUB musi miec umowe z ZAiKS i STOART. Co do operatorów cyfrowych, to o ile
    nie ma zastrzezenia w umowie zabraniajacego publicznego odtwarzania, to
    ogólne przepisy prawa tego nie zabraniaja. Z tego co wiem tylko POLSAT w
    okresie mistrzostw pilkarskich cos tam kombinowal i zezwolenie dawal za
    dodatkowa oplata. Pozostali operatorzy sprzeciwu nie wnosza.