  • 1. Data: 2009-05-27 09:24:49
    Temat: szpital nie placi, a umowa gwarancyjna
    Od: "Michał" <gg:2200099@brakmaila.pl>

    witam,
    wykonalem usluge w szpitalu - jak to szpital, nie wiadomo kiedy ureguluja
    f-re - platnosc juz po terminie.
    w umowie jest zapis o warunkach gwarancji termin zgloszenia, wykonania itp.
    podobnie jak termin platnosci ze strony szpitala, czy w razie ew.
    uszkodzenie, moge nie wywyiazywac sie z warunkow gwarancji ze wzgledu na nie
    uregulowanie platnosci?

    w jakiej wartosci stosuje sie odsetki w przypadku nieterminowego
    uregulowania f-ry?
    pozdrawiam
    michal

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4108
    (20090527) __________

  • 2. Data: 2009-05-27 20:34:39
    Temat: Re: szpital nie placi, a umowa gwarancyjna
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Michał" <gg:2200099@brakmaila.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie uregulowanie platnosci?
    > w jakiej wartosci stosuje sie odsetki w przypadku nieterminowego

    W mojej ocenie nie ma bezpośredniego przełożenia pomiędzy Twoim roszczeniem
    o zapłatę, a koniecznością wywiązana się z umowy gwarancyjnej, która
    oczywiście Cię obowiązuje. Co do odsetek, to jeśli nie zastrzegliście
    inaczej,m należą się w wysokości ustawowej. W sieci pełno odpowiednich
    kalkulatorów.