  • 1. Data: 2006-11-03 17:47:17
    Temat: Przejscie podziemne pod Tysiaclecia w Lublinie - wywlaszczenie?
    Od: "Jarecki" <y...@w...pl>

    Witam
    Wlasnie dostalem glejt od marszalka woj. lubelskiego, w ktorym to postanawia
    cyt. "umorzyc postepowanie administracyjne w przedmiocie uzgodnienia
    projektu decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji publicznego polegajacej
    na budowie przejscia podziemnego dla pieszych pod Al. Tysiaclecia w Lublinie
    w rejonie skrzyzowania z ul. Lubartowska na dzialkach ......." i tu
    wymienione dzialki, na ktorych stoi budynek w ktorym mam mieszkanko i miedzy
    innymi mam prawo do uzytkowania wieczystego terenu na ktorym stoi dom.

    Piekne dlugie zdanie :) No i co w zwiazku z tym? Czyzbym zostal wywlaszczony
    i mam sie zaczac pakowac? Czy tez mam sie cieszyc tym ze juz nie bede
    widzial wypadkow na przejsciu? Co mi przysluguje a czego mam sie obawiac?

    Jarek