  • 1. Data: 2006-11-03 09:29:38
    Temat: problem z rejestracją samochodu
    Od: "Gawrosh" <g...@w...pl>

    Witam,

    Proszę o radę jak mogę załatwić następującą sprawę. Samochód posiadał
    obywatel w Niemczech, potem sprzedał go komisowi w Polsce, komis ten
    sprzedał go osobie prywatnej w Polsce, która nie zarejestrowała go lecz
    sprzedała mi. Próbowałem go zarejestrować, mam wszystkie wymagane dokumenty,
    oprócz oryginału umowy sprzedaży Niemiec - komis w Polsce (mam xero oraz
    tłumaczenie z oryginału). Drugi problem polega na tym iż w umowach Niemiec -
    komis, komis - osoba prywatna, osoba prywatna - ja data produkcji to 97 r.
    kiedy na prawdę samochód wyprodukowano w 96 (karta pojazdu). Co prawda
    wyprodukowano go w grudniu 96 r. ale pierwsza rejestracja była marcu 97 r.

    Proszę pomóżcie mi jak załatwić rejestrację tego samochodu bez oryginału
    wspomnianej umowy oraz z błędnymi datami produkcji. Niestety ale nie mogę
    zdobyć tego oryginału.

    Pozdrawiam,
    Gawron

  • 2. Data: 2007-02-20 09:27:55
    Temat: Re: problem z rejestracją samochodu
    Od: MiL<m...@...pl>

    W Niemczech jako date produkcji samochodu przyjmuje sie date jego pierwszej
    rejestracji, co jest logiczniejsze niz u nas. Wedlug naszych urzednikow samochod
    wyprodukowany w grudniu, w styczniu ma juz 1 rok. Bez sensu.

    -> http://usenet.pomocprawna.info