  • Data: 2003-12-16 11:46:53
    Temat: Prosba o pomoc
    Od: PasQdka <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Bycmoze moglibyscie mi pomoc...
    Od jakiegos czasu mam na karku mojego bylego chlopaka. Nie mam ochoty sie
    widziec z tym czlowiekiem a on stara sie robic mi na zlosc. Wysyla tony
    smsow z internetu i telefonu blokujac mi skrzynke, w niektorych grozi mi,
    mojemu obecnemu chlopakowi i mojej rodzinie. Dzwoni do mnie caly czas.
    Potrafi stac pod moja uczelnia caly dzien i czekac na mnie. Chce sie tez
    przeprowadzic do miasta w ktorym ja studiuje.
    Mam dosyc wylaczania telefonu, uciekania pred nim. Czy jest jakis sposob
    zeby zabronic mu kontaktu ze mna? Czy w ogole warto isc z tym na policje?
    Bardzo prosze o pomoc

    Pozdrawiam
    Magda

    --