  • 1. Data: 2003-12-16 11:46:53
    Temat: Prosba o pomoc
    Od: PasQdka <p...@g...pl>

    Witam
    Bycmoze moglibyscie mi pomoc...
    Od jakiegos czasu mam na karku mojego bylego chlopaka. Nie mam ochoty sie
    widziec z tym czlowiekiem a on stara sie robic mi na zlosc. Wysyla tony
    smsow z internetu i telefonu blokujac mi skrzynke, w niektorych grozi mi,
    mojemu obecnemu chlopakowi i mojej rodzinie. Dzwoni do mnie caly czas.
    Potrafi stac pod moja uczelnia caly dzien i czekac na mnie. Chce sie tez
    przeprowadzic do miasta w ktorym ja studiuje.
    Mam dosyc wylaczania telefonu, uciekania pred nim. Czy jest jakis sposob
    zeby zabronic mu kontaktu ze mna? Czy w ogole warto isc z tym na policje?
    Bardzo prosze o pomoc

    Pozdrawiam
    Magda

    --
    PasQdka

  • 2. Data: 2003-12-16 18:52:18
    Temat: Re: Prosba o pomoc
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "PasQdka" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    Boję się, że nie ma skutecznego. Ludzie poświęcają życie dla miłości.
    Wszelkie pomniejsze cierpienia, takie jak więzienie, grzywna facet zniesie
    bez mrugnięcia oka. Możesz zmienić numer telefonu (jeśli możesz), to mu
    utrudni nękanie Cię. Zresztą nie wiem, czy u Twojego operatora nie dało by
    się zablokować możliwości wysyłania maili i sieci - no ale w ten sposób
    nie będzie tego mógł zrobić nikt.