  • 81. Data: 2005-07-01 21:36:15
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przeczytaj sobie art. 224§2 kpk i nie grzesz więcej :-)

    "§. 2. Podczas przeszukania ma prawo być obecna osoba wymieniona w § 1
    oraz osoba przybrana przez prowadzącego czynność. Ponadto może być
    obecna osoba wskazana przez tego, u kogo dokonuje się przeszukania,
    jeżeli nie uniemożliwia to przeszukania albo nie utrudnia go w istotny
    sposób."

    Nie wazne.

    Convention for the Protection
    of Human Rights
    and Fundamental Freedoms
    as amended by Protocol No. 11
    with Protocol Nos. 1, 4, 6, 7, 12? and 13?

    Article 8 - Right to respect for private and family life

    1

    Everyone has the right to respect for his private and family life, his
    home and his correspondence.

    2

    There shall be no interference by a public authority with the exercise
    of this right except such as is in accordance with the law and is
    necessary in a democratic society in the interests of national security,
    public safety or the economic well-being of the country, for the
    prevention of disorder or crime, for the protection of health or morals,
    or for the protection of the rights and freedoms of others.

    Mozna co najwyzej przyjac ze kpk dotyczy wyjatkowych przypadkow.
    Przedstawiciel BSA jest przestawicielem prywatnego przedsiebiorstwa w
    celu podwyzszenia profitow. Kloci sie to z funkcja policji.
    A juz NIDGY nie jest niezbedne do funkconowania demokratycznego panstwa.

    Nie mozna mowic o dzialaniu z dobrej wierze. A juz napewno kiedy policja
    nie przyjmuje do pracy na swoim wlasnym etacie bieglego i od lat
    wykorzystuje prywatnego przedsiebiorce ktory chodzi na przeszukania w
    celu podwyzszenia profitow pryatnego przdsiebiorstwa.

  • 82. Data: 2005-07-01 21:57:24
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Milicjanci naruszyli dziesiatki przepisow prawa. Jak chocby zabranie
    > szwagra na morderstwo. Za wiedza i rutynowa zgoda szefa.

    Ale jeśli nawet, bo nie wiem, to i tak nie rozumiem czemu mieli by
    zostać skazani przed czynem.

    > O nieprawidlowosci bedziemy mowic kiedy prokurator polozy nie na tej
    > polce akta. Zaginiecie kilkuset akt w jednej prokuraturze to
    dzialalnosc
    > przestepcza.

    Skoro zaginęły to pewnie ktoś za to odpowie. Tylko co to ma do
    przedmiotu naszej dyskusji?

  • 83. Data: 2005-07-01 22:01:27
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:da4a95$ku4$1@inews.gazeta.pl...

    > za

    > Areszt nie jest karą, a środkiem zapobiegawczym. Tak więc uwaga bez
    > sensu.

    Przeciez nie pisal ze to kara. Dostali zdaje sie dozor. Zeby mogli
    mataczyc.

    > Tu również się nie zgodzę. Pomijając oczywiście bezpodstawne użycie w
    > tym wypadku broni, to posiadanie lub nie broni u napastnika nie jest
    > żadną przesłanką do użycia lub nie broni przez policjantów. Równie
    > dobrze w tym wypadku można było uznać za narzędzie niebezpieczne
    > samochód, którym się poruszali.

    Zwlaszcza kiedy stal na swiatlach przyblokowany przez inne.

  • 84. Data: 2005-07-01 22:02:23
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wszyscy, to znaczy kto? Bo na przykład ja nigdy o tym nie pisałem, więc
    > już nie wszyscy. pewnie jeszcze kilka wyjątków by się znalazło.

    Wszyscy ktorzy pisza wna grupach ze poodano ich nalotowi milicjantow na
    smyczy agentow M$.

  • 85. Data: 2005-07-01 22:06:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Mozna co najwyzej przyjac ze kpk dotyczy wyjatkowych przypadkow.

    A czemuż to ma dotyczyć tylko wyjątkowych? Poza tym co będziemy
    stosować? Prawo koraniczne czy kanoniczne (mamy konkordat)?

    > Przedstawiciel BSA jest przestawicielem prywatnego przedsiebiorstwa w
    > celu podwyzszenia profitow. Kloci sie to z funkcja policji.

    Genialne. No to właśnie zablokowałeś możliwość powoływania biegłych i
    specjalistów spoza resortu. Zatem w celu zadośuczynienia Twoim ideom
    sekcji zwłok będą dokonywać posterunkowi z patrolu przybyłego na
    miejsce. Denata najlepiej pokroić w miejscu znalezienia, bo przecież
    przewozi ich również prywatna firma robiąca to dla zysku. Tylko co z
    wycinkami? Dyżurny ma lodówkę na krew, więc można je tam włozyć.
    Następnego dnia zrobi się oględziny do protokołu i po kłopocie.

    Bardzo Cię proszę - nie pisz głupot. Moja tolerancja na odmienne zdanie
    adwersarza jest niewyobrażalnie obszerna, o czym wiedzą stalsi
    uczestnicy tego forum. Ale nawet ona ma ograniczenia. Trudno polemizować
    z absurdalnymi poglądami.

    > A juz NIDGY nie jest niezbedne do funkconowania demokratycznego
    panstwa.

    Faktycznie. Ci biegli, to zbędny wydatek.

> [...]
    > wykorzystuje prywatnego przedsiebiorce ktory chodzi na przeszukania w
    > celu podwyzszenia profitow pryatnego przdsiebiorstwa.

    W pierwszej kolejności proponuję zlikwidować Instytut Ekspertyz Sądowych
    w Krakowie i Zakład Medycyny Sadowej w Krakowie. Ty nawet sobie nie
    zdajesz sprawy z tego, jaką kasę oni zarabiają i jak przysparzają sobie
    dochodu. :-)))

  • 86. Data: 2005-07-01 22:08:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Przeciez nie pisal ze to kara. Dostali zdaje sie dozor. Zeby mogli
    > mataczyc.

    Czyli co robić? Zwłoki ukaraść, czy co? I jakos marnie mataczyli, skoro
    sprawa z AO trafiła do sądu.

    > Zwlaszcza kiedy stal na swiatlach przyblokowany przez inne.

    Nie tyle zwłaszcza, co również. ja się odnosiłem do owego braku broni
    powodującego wg Ciebie automatycznie morderstwo, a nie do tego
    konkretnego przypadku.

  • 87. Data: 2005-07-01 22:09:06
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jeśli nawet, bo nie wiem, to i tak nie rozumiem czemu mieli by
    > zostać skazani przed czynem.

    Mowa byla o swiadomym naruszeniu prawa i wiedzy przed przestepstwem.

    > dzialalnosc

    > Skoro zaginęły to pewnie ktoś za to odpowie.

    odpowiedzial. emerytura.

    > Tylko co to ma do
    > przedmiotu naszej dyskusji?

    teraz to juz nic. Natomiast dalej pozstajemy w kwetsii dzialanosci
    kryminalnej milicjantow obywatelskich zwanych policjantami.

  • 88. Data: 2005-07-01 22:10:32
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Wszyscy ktorzy pisza wna grupach ze poodano ich nalotowi milicjantow
    na
    > smyczy agentow M$.

    Jest późno. Więc na przykładzie Ci to wyjaśnię. Załóżmy, że za chwilę
    jakiś idiota napisze na forum, że "Kopernik był kobietą". Skłonny jesteś
    uznać to za prawdę? Przecież wszyscy, którzy o tym pisali twierdzą, że
    był kobietą. :-)

  • 89. Data: 2005-07-01 22:20:41
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > A czemuż to ma dotyczyć tylko wyjątkowych?

    A dlatego ze Konwencja dotyczy FINDAMENTALNYCH praw (tak ma w nazwie)
    Mir domowy gwarantuje tez konstytucja.
    Jest to siwetosc dla urzednikow.

    Czyli nalezy domniemywac ze mir domowy jest nadrzedny wobec ciekawosci
    przedstawiciela M$ i mundurowego burka prowadzonego na smyczy.

    Obecnosc przestawiciela M$ nie jest niezbedna dla dzialania
    demokratycznego spoleczenstwa.

    Starczy?

    >Poza tym co będziemy
    > stosować? Prawo koraniczne czy kanoniczne (mamy konkordat)?

    Konwencja dalej obowiazuje i nie ma tam wyjatkow dla przestawicieli BSA

    > Genialne. No to właśnie zablokowałeś możliwość powoływania biegłych i
    > specjalistów spoza resortu.

    Nie. Moga wziac fachowcow na etat. Nie sa to jakies waskie specjalizacje.

    > Zatem w celu zadośuczynienia Twoim ideom
    > sekcji zwłok będą dokonywać posterunkowi z patrolu przybyłego na
    > miejsce.

    Do seksji potrzebna jest wiedza fachowa. Wlozenie skanujacej dyskietki
    do komputera nie jest zadnym cudem. To moga robic pracownicy policji.

> [...]
    > z absurdalnymi poglądami.

    > panstwa.
    >
    > Faktycznie. Ci biegli, to zbędny wydatek.

    Owi "biegli" sa akwizytorami M$

    Nie sa niezbedni do funkcjonowania demokratycznego panstwa.

> [...]
    > w Krakowie i Zakład Medycyny Sadowej w Krakowie. Ty nawet sobie nie
    > zdajesz sprawy z tego, jaką kasę oni zarabiają i jak przysparzają sobie

    Takie trudne jest znalezienie komputerowca na etat policji?

  • 90. Data: 2005-07-01 22:21:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie drugorzedna, bo to przestepstwo o ile nie maja na to papierow PRZED
    > zagladanie do cudzej korespondencji.

    Wiesz czlowieku co to zalozenie?
    jest zalozenie, teza, dowod, ja zaczalem od zalozenia.

    Ale jezlei chcesz to prosze bardzo, otrzymali zgode od administartora sieci
    na przegladanie pakietow (pobieranych , wysylanych)
    chcesz, pozywaj admina, nie o tym teraz mowa.

    > Wiec zeby uzyskac zgode musza miec nakaz.

    jezlei maja nakax to zgoda admina nie jest potrzebna to jest logioczne samo
    w sobie, jezeli nakazu nie ma
    to bez zgody admina moga soee w tylku co najwyzej pomerdac.

    > czynnoscia nie cierpiaca zwloki to kiedy ktos kogos morduje. Zakurzony
    > komuter w szafie nie jest sprawa nie cierpiaca zwloki.

    gdybys czytala ze zrozumieniem to bys wuywnioskowala ze sie ztym zgadzam.
    Niszczy drzwi, i odpowiada za to bowiem NIGDY jezeli policja nie zrobi walku
    takie przeszukanie nie powinno zostac zatwierdzone przez prokuraora bo jest
    ewidentne zlamanie prawa.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"