    From: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Program komputerowy
    Date: Sat, 2 Jul 2005 00:21:06 +0200

    > Nie drugorzedna, bo to przestepstwo o ile nie maja na to papierow PRZED
    > zagladanie do cudzej korespondencji.

    Wiesz czlowieku co to zalozenie?
    jest zalozenie, teza, dowod, ja zaczalem od zalozenia.

    Ale jezlei chcesz to prosze bardzo, otrzymali zgode od administartora sieci
    na przegladanie pakietow (pobieranych , wysylanych)
    chcesz, pozywaj admina, nie o tym teraz mowa.

    > Wiec zeby uzyskac zgode musza miec nakaz.

    jezlei maja nakax to zgoda admina nie jest potrzebna to jest logioczne samo
    w sobie, jezeli nakazu nie ma
    to bez zgody admina moga soee w tylku co najwyzej pomerdac.

    > czynnoscia nie cierpiaca zwloki to kiedy ktos kogos morduje. Zakurzony
    > komuter w szafie nie jest sprawa nie cierpiaca zwloki.

    gdybys czytala ze zrozumieniem to bys wuywnioskowala ze sie ztym zgadzam.
    Niszczy drzwi, i odpowiada za to bowiem NIGDY jezeli policja nie zrobi walku
    takie przeszukanie nie powinno zostac zatwierdzone przez prokuraora bo jest
    ewidentne zlamanie prawa.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"