  • 71. Data: 2005-07-01 20:46:05
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Akurat womwimy o kwestii uczestnictwa agentow M$ a nalotach policji.
    > prosze o rozwiniecie watku. Bo P2P juz z nazwy jest kroespondecja pomiedzy
    > dwiema osobami. A zatem podlega tajemnicy korespondencji. Zatem zeby
    > podgladac p2p to trzeba miec najpierw podstawy.

    zalozylem ze monitoruje siec, a jak przekonali wlasciciela serwera czy
    Twojego admina to sprawa drugorzedna

    > Nie jest, bo nikt o tym nie wie PRZED nalotem.

    no i przy powyszym jest, nawet dla mnie a poczytaj archiwum to dowiesz sie
    jakie mam na ten temat zdanie.
    Watki maja po kilkaset postow, predko znajdziez :)

    > jak powazne? Jak to chcesz ustalic. Bo ze burak w mundurku mysli ze kazdy
    > to kryminalista to nie za mocna podstawa.

    nie, w momencie gdy przy monitorowaniu sieci np za zgoda admina ujza iz
    saciagasz pakiety ktor zawieraja szczatki np ms widnows xp

    > Zanim zniszczy drzwi to musi wolac posilki. A o tym sie juz szef
    > dowiaduje. A jak sprawa nabiera rozglosu to i szef szefa. I wtedy musi byc
    > wg przepisow i udoumentowane. Wiec niewpuszczenie ma sens.

    teoretycznie przy czynnosci nie cierpiacej zwloki moze sam zniszczyc, jednak
    jak pisalem nie wroze mu wtdy karioewry bowiem
    pewne jest ze takie przesykanie nie zopstanie zatwoerdozne, po prostu nie ma
    przeslanek co do tego, chyba ze walek zrobia

    przeczytaj dokladnie co napisalem.

    P.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"

  • 72. Data: 2005-07-01 20:47:30
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:da48d4$chq$1@inews.gazeta.pl...

    > Z tego co mi wiadomo, to zastosowano w całej rozciągłości. Mają wspólnie
    > i w porozumieniu, o ile się nie mylę - tak podały media przynajmniej.
    > Słyszałem w radiu, więc może mi coś uleciało.

    Tylko nie zastsowanotego PRZED. Zreszta to nie jedyna sprawa w Poznaniu
    gdzie tego typu prawne dzialanie zdarzalo sie.

    Zdaje mi sie ze tamta prokuratura ma setki "zaginionych" akt. Tez
    zgodnie z prawem.

  • 73. Data: 2005-07-01 20:48:13
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > bieglego? :-P
    >
    > Poczekaj, ale tam mamy w miare wiarygodne potwierdzenie tego faktu
    > pochodzące z Prokuratury. Jest akt oskarżenia. To troche mocniejszy
    > dowód przebiegu zdarzeń, niż jakiś post na jakiejs grupie dyskusyjnej.

    Czyli wszyscy zmyslaja?

  • 74. Data: 2005-07-01 20:48:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > i w porozumieniu, o ile się nie mylę - tak podały media przynajmniej.
    > Słyszałem w radiu, więc może mi coś uleciało.

    odpowiedza za przekroczenie uprawnien, powienien byc areszt i kara jak za
    morderstwo.
    Brak broni u napastnika == morderstwo. Inaczej "zistaie policjuantem" bedzie
    dobrym sposobem na
    pozbycie sie niewygodnych osob przy znikomej karze.

    Ja rozumiem stres policjantow, ale postaw sie na miejscu matki i
    okaleczonego dziciaka. gdzie tu sprawiedliwosc?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 75. Data: 2005-07-01 21:07:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Przybrac to sobie moze rozowe majtki na Dzien Milicjanta. :-P

    Przeczytaj sobie art. 224§2 kpk i nie grzesz więcej :-)

  • 76. Data: 2005-07-01 21:07:58
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Przemek R... wrote:

    > zalozylem ze monitoruje siec, a jak przekonali wlasciciela serwera czy
    > Twojego admina to sprawa drugorzedna

    Nie drugorzedna, bo to przestepstwo o ile nie maja na to papierow PRZED
    zagladanie do cudzej korespondencji.

    > nie, w momencie gdy przy monitorowaniu sieci np za zgoda admina ujza iz
    > saciagasz pakiety ktor zawieraja szczatki np ms widnows xp

    Wiec zeby uzyskac zgode musza miec nakaz.

    > teoretycznie przy czynnosci nie cierpiacej zwloki moze sam zniszczyc,

    czynnoscia nie cierpiaca zwloki to kiedy ktos kogos morduje. Zakurzony
    komuter w szafie nie jest sprawa nie cierpiaca zwloki.

  • 77. Data: 2005-07-01 21:09:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Tylko nie zastsowanotego PRZED.

    Przed czym? Mieli ich skazać przed trą akcją spodziewając się trupów?

    > Zreszta to nie jedyna sprawa w Poznaniu
    > gdzie tego typu prawne dzialanie zdarzalo sie.

    A to już nie moja wina.

    > Zdaje mi sie ze tamta prokuratura ma setki "zaginionych" akt. Tez
    > zgodnie z prawem.

    Ale co to ma wspólnego z tym wątkiem. Wszędzie się trafiają
    nieprawidłowości. Nikt temu nie zaprzecza.

  • 78. Data: 2005-07-01 21:10:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Czyli wszyscy zmyslaja?

    Wszyscy, to znaczy kto? Bo na przykład ja nigdy o tym nie pisałem, więc
    już nie wszyscy. pewnie jeszcze kilka wyjątków by się znalazło.

  • 79. Data: 2005-07-01 21:14:52
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:da4a95$ku4$1@inews.gazeta.pl...

    > odpowiedza za przekroczenie uprawnien, powienien byc areszt i kara jak
    za
    > morderstwo.

    Areszt nie jest karą, a środkiem zapobiegawczym. Tak więc uwaga bez
    sensu.

    > Brak broni u napastnika == morderstwo.

    Tu również się nie zgodzę. Pomijając oczywiście bezpodstawne użycie w
    tym wypadku broni, to posiadanie lub nie broni u napastnika nie jest
    żadną przesłanką do użycia lub nie broni przez policjantów. Równie
    dobrze w tym wypadku można było uznać za narzędzie niebezpieczne
    samochód, którym się poruszali.

> [...]
    >
    > Ja rozumiem stres policjantow, ale postaw sie na miejscu matki i
    > okaleczonego dziciaka. gdzie tu sprawiedliwosc?

    Ja nie bronię policjantów i współczuję ofiarom. Ale po pierwsze co to ma
    wspólnego z naszą dyskusją w tym wątku, a po drugie czemu uparliście się
    z Telimeną wykazać, że policja zawsze łamie prawo na podstawie tego
    pojedynczego (fakt, że smutnego) faktu.

  • 80. Data: 2005-07-01 21:17:08
    Od: telimena <h...@w...pl>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "telimena" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Przed czym? Mieli ich skazać przed trą akcją spodziewając się trupów?

    Milicjanci naruszyli dziesiatki przepisow prawa. Jak chocby zabranie
    szwagra na morderstwo. Za wiedza i rutynowa zgoda szefa.

    > A to już nie moja wina.

    > Ale co to ma wspólnego z tym wątkiem. Wszędzie się trafiają
    > nieprawidłowości. Nikt temu nie zaprzecza.

    O nieprawidlowosci bedziemy mowic kiedy prokurator polozy nie na tej
    polce akta. Zaginiecie kilkuset akt w jednej prokuraturze to dzialalnosc
    przestepcza.