eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro. › Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!newsfeed.silweb.pl!polsl.pl!not-for-mail
    From: Jakub Kuźma <a...@...stop.ce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
    Date: Sat, 09 Dec 2006 21:33:11 +0100
    Organization: Politechnika Slaska, Gliwice
    Lines: 35
    Message-ID: <elf6hq$mvm$1@polsl.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc169-194.ondraszek.ds.polsl.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: polsl.pl 1165696378 23542 157.158.169.194 (9 Dec 2006 20:32:58 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Dec 2006 20:32:58 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.8 (X11/20061117)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:432160
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam!
    Od jakiegoś czasu staram się już nie korzystać z usług "wspaniałego"
    serwisu jakim jest Allegro, ale ostatnio coś pokusiło mnie na zakup
    odtwarzacza MP3. Jak to zwykle bywa w moim przypadku sprzęt jest sprawny
    inaczej. Zakupiony odtwarzacz wiesza się w najbardziej nieoczekiwanych
    momentach, czasem sam się włącza (nawet po zablokowaniu klawiszy).
    Postanowiłem więc zwrócić go i zażądać sprawnego odtwarzacza... No i
    tutaj zaczynają się schody. Napisałem do sprzedawcy tydzień po zakupie
    sprzętu, opisałem sytuację i zaznaczyłem, że jeśli problem będzie się
    powtarzał, to odeślę odtwarzacz. Nie miałem czasu się ostatnio tym zająć
    (studia) ale dzisiaj napisałem do sprzedawcy maila z pytaniem o to czy
    wysłać sam odtwarzacz, czy cały komplet, na którego dostałem bardzo
    humorystyczną odpowiedź:
    ---
    Za przesyłke płaci Pan , mogl Pan odeslac go odrazu wtedy ja bym pokryl
    koszty , na naprawe lub na nowy odtwarzacz bedzie Pan czekal od 1 do 2
    miesiecy.Wystawrczy sam odtwarzacz
    Pozdrawiam
    ---
    Nie mam zamiaru czekać 2 miesiące na naprawę. Zresztą pewnie okaże się,
    że po dwóch miesiącach gość odeśle mi ten sam odtwarzacz i napisze, że
    czas gwarancji się skończył :-). Chciałem w związku z tym zapytać, co
    mogę w tej sytuacji zrobić i jakie kroki podjąć. Próbowałem wygooglać
    coś o gwarancji w prawie konsumenckim, ale nie znalazłem nic na co
    mógłbym się powołać. Czy mam prawo zażądać w takiej sytuacji zwrotu
    pieniędzy jako, że sprzęt nie jest zgodny z umową?

    Link do aukcji http://tiny.pl/9gsm (pewnie zniknie niedługo)

    Kolejny raz mówię sobie, że jest to mój ostatni zakup na Allegro...

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc - Jakub Kuźma.

    --
    q o o b a a ( a t ) g m a i l ( d o t ) c o m

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1