  • Data: 2006-12-09 21:19:33
    Temat: Re: Problemy z gwarancją sprzętu zakupionej na Allegro.
    Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 Dec 2006 21:33:11 +0100, Jakub Kuźma napisał/napisała:
    > Kolejny raz mówię sobie, że jest to mój ostatni zakup na Allegro...

    Czy przed zakupem czytales neutralne komentarze ? Czy czytales reakcje
    sprzedawcy na te komentarze ?
    IMHO ja u niego bym za sama tresc tych komentarzy nic nie kupil..
    Od razu widac, ze to jakis szczeniak :)

    I po krzyku.. pretensje mozesz miec jedynie dla siebie a nie do Allegro...
    allegro - nie dla idiotow :)

    --
    * Szukam zony: http://portfolio.pomorski.net/albums/Sesje/061123%20
    Papik/dsc_7990.jpg *