    From: Jan Nepomucen <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem ze szkola
    Date: Fri, 21 Mar 2008 16:21:22 +0100

    Witam,

    Jakiś czas temu zapisałem się do pewnej szkoły policealnej. Przy
    zapisywaniu zapłaciłem wpisowe, czesne za pierwszy miesiąc nauki, a także
    podpisałem oświadczenie o terminowym regulowaniu czesnego. I była to
    ostatnia moja wizyta w tej szkole. Nie uczęszczałem na żadne zajęcia.
    Dzis dostałem (zwykłym listem) wezwanie do zapłaty zaległego czesnego pod
    groźbą skreślenia z listy uczniów, a także egzeukcji kwoty zaległego
    czesnego na drodze postępowania prawno-cywilnego.

    Moim oczywistym błędem był wczesniejszy brak rezygnacji ze szkoły, ale czy
    da się jakoś uniknąć płacenia tego zaległego czesnego? Jak to rozegrac?
    Czy raczej po podpisaniu tego oświadczenia nie ma szans na uniknięcie tego?

    --
    pozdr