  • 1. Data: 2008-10-20 09:08:31
    Temat: Problem z ubezpieczalnia
    Od: K...@w...pl.invalid (Kaziu)

    Mam problem z TU.

    31.05.2008 zakupilem samochod
    20.06.2008 zglosilem sie do TU Hestia o przepisanie na mnie polisy
    ubezpieczeniowej

    od tamtej pory jej nie otrzymalem, skladalem skargi i zapytania u agenta TU,
    na infolinii, kontaktowalem sie z pracownikami TU i ciagle slysze, ze musze
    czekac. Przez pol roku nie sa w stanie dostarczyc przepisanej na moje
    nazwisko polisy ani w zaden sposob wytlumaczyc sie dlaczego nie zostala ona
    wyslana, co wydaje mi sie smieszne. W tej chwili jezdze samochodem i
    korzystam z polisy wystawionej na nazwisko poprzedniego wlasciciela, co
    wedlug zapewnien agenta TU jest zgodne z prawem, ale podejrzewam ze w razie
    ew. kolizji Hestia moze zaczac ode mnie dochodzic pieniedzy jako ze nie mam
    z nimi podpisanej umowy.

    Prosze o porade co zrobic w takim wypadku. Posiadam e-maile i nagrane rozmowy
    telefoniczne z infolinia potwierdzajace ze musze czekac i ze wszystko
    powinno byc juz dawno zalatwione.

    --
    Kaziu

  • 2. Data: 2008-10-20 14:58:44
    Temat: Re: Problem z ubezpieczalnia
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Kaziu" <K...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości
> [...]
    > mam
    > z nimi podpisanej umowy.
    >
    > Prosze o porade co zrobic w takim wypadku.

    Nic. Z mocy prawa jest to Twoja polisa i nic Ci nie grozi.
    Złóż wypowiedzenie ubezpieczenia OC w Hesti (konieczniecznie przed upływem
    okresu ubezpieczenia) i poszukaj lepszej oferty - tyle.

    pozdr
    lublex