  • 1. Data: 2008-10-20 10:17:13
    Temat: potrzebne stowarzyszenie działające w obronie prawa
    Od: l...@v...pl

    Mam pewien pomysł na realizację ciekawego projektu wspieranego z funduszy UE
    (powiem więcej mam już wniosek w większości przygotowany) ale potrzebuję
    organizacji pożytku publicznego działającej na terenie woj. śląskiego.

  • 2. Data: 2008-10-20 12:20:33
    Od: l...@v...pl

> [...]
    > (powiem więcej mam już wniosek w większości przygotowany) ale potrzebuję
    > organizacji pożytku publicznego działającej na terenie woj. śląskiego.

    oczywiście w domyśle mam organizacji, która świadczy usługi w zakresie
    poradnictwa prawnego - bo to będzie szkielet działania