  • 1. Data: 2008-10-20 05:24:32
    Temat: "Dzień pod papugami"
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Usłyszałem w radiu, że w Warszawie gdzieś byl takowy dzień... jednak jaki
    to był adres lub jakie stowarzyszenie takowy dzień zorganizowało ?

    Nazwa trafna, bo chodzi o darmowe porady prawne. Ponoć ma być cykliczny w
    każdą trzecią niedzielę. Zainteresowanie ogromne było, sprawy spółdzielcze,
    cywilne i inne się przewijały.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Miłośnik kolejowej jazdy i przemijających Krajobrazów.