  • 1. Data: 2008-10-19 21:11:46
    Temat: Pobijany zderzak i kolizja
    Od: pavka <p...@j...pl>

    Witam, miałem poobijany na bokach zderzak gdy ktoś wjechał we mnie z
    tyłu i obił dodatkowo środek zderzaka (zderzak jest cały ale farba
    odprysła na szerokość tablicy rejestracyjnej) chciał się gościu
    dogadać to powiedziałem, że chce do malowania cały zderzak a gość
    powiedział, że może mi pomalować ten środek co on zrobił a w
    warsztacie (telefonicznie) powiedzieli, że tak się nie da kawałka
    malować i trzeba cały za 300zł gościu się nie zgodził więc sprawa
    poszła na policję i teraz gościu mówi, żebym odstąpił od odszkodowania
    z ubezpieczalni i jakoś się dogadamy

    - czy tak można jeśli sprawę już prowadzi policja?
    - czy mogę z ubezpieczalni nie dostać nic? skoro zderzak był obity
    wcześniej po bokach?

    Dziękuje i pozdrawiam,
    P.

  • 2. Data: 2008-10-19 22:31:56
    Temat: Re: Pobijany zderzak i kolizja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "pavka" <p...@j...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > - czy tak można jeśli sprawę już prowadzi policja?

    Można. Policja prowadzi postępowanie w sprawie wykroczenia i z
    odszkodowaniem ma to luźny związek.

    > - czy mogę z ubezpieczalni nie dostać nic? skoro zderzak był obity
    > wcześniej po bokach?

    Nie, to nie jest prawda, ale na pewno mniej, niż za lakierowanie całego
    zderzaka.

  • 3. Data: 2008-10-20 10:42:07
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > i teraz gościu mówi, żebym odstąpił od odszkodowania
    > z ubezpieczalni i jakoś się dogadamy

    Teraz, to niech Cię w nos pocałuje. Wygląda na problematycznego, więc nie ma co
    dyskutować. Zgodzi się zapłacić, poźniej wykręci się i powie, że za drogo. Na
    koniec zostaniesz, że ni pieniędzy od człowieka ni z ubezpieczalni.

    --
    Lukasz

  • 4. Data: 2008-10-20 10:53:17
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    LukaszS wrote:

> [...]
    > ma co dyskutować. Zgodzi się zapłacić, poźniej wykręci się i powie, że za
    > drogo. Na koniec zostaniesz, że ni pieniędzy od człowieka ni z

    Może najpierw zapłacić.

    p. m.