  • Data: 2005-02-14 22:17:59
    Temat: Problem z rozwiazaniem umowy z plusem - dlugie
    Od: "Jano1" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos spotkal sie z podobnym przypadkiem.24.02.2004 r. zawarlem umowe abo
    w plusie na czas nieograniczony.Bez aparatu.Dla nowych abonentów
    przewidywano promocje (plus40 taryfa promocyjna prze 12 miesiecy).Otrzymalem
    normalny, nie promocyjny regulamin.Nic innego nie podpisywalem.W nim jest
    punkt o mozliwosci rozwiazania umowy z wyprzedzeniem 30 dniowym.Wiec skladam
    takie pismo wczesniej (36 dni) zastrzegajac ze chce rozwiazac umowe z
    przypadajacym ostatnim okresem rozliczeniowym.Przychodzi pisemko,ze uslugi
    wylacza wczesniej (bez mojej zgody..?) i mam zaplacic kare umowna za nie
    dotrzymanie zobawiazania nierozwiazywania umowy przez 24 miesiace (takiego
    zobowiazania nie podpisywalem).Prosze o jakies rady co im
    odpowiedziec.Pozdrawiam all .Jano1