  • Data: 2005-02-15 00:04:18
    Temat: Re: Problem z rozwiazaniem umowy z plusem
    Od: "Jano1" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Witek za odpowiedź.Jestem pewny,że nic oprócz standartowej umowy nie
    podpisywałem.Chyba, że traktują (wcześniejsze niż regulaminowe 30 dni)
    wypowiedzenie przed 12 miesiącami, ale przecież zastrzegłem w nim, iż ma
    nastąpić ze skutkiem okresu rozliczeniowego.Zażądałem od nich skanu
    rzekomego zobowiązania.Gostek na grupie telefonia pisał,że złożył
    wypowiedzenie na dwa miechy przed terminem, też z zastrzeżeniem o skutku na
    koniec okresu rozliczeniowego i chcieli go skroić na karę, więc wycofał
    wypowiedzenie i złożył równo na 30 dni.Zobaczymy co odpiszą.Pzdr. Jano1