  • Data: 2005-02-15 20:16:15
    Temat: Re: Problem z rozwiazaniem umowy z plusem
    Od: "cezar" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:curj6h$hqk$2@inews.gazeta.pl...

    > Kopię umowy powinieneś mieć. Przeczytaj co podpisałeś, bo jakoś nie
    > wierzą, że pracownik salonu się machnął.
    Ja wierzę, wypowiedzenie przed ustaniem 12 mies. z terminem określonym w
    wypowiedzeniu (data + jeden dzień)
    Fax poszedł z biura przedstawiciela.
    I chcieli kasę. Po rozmowie( głównym argumentem był ich regulamin)
    zrezygnowali z kasy.
    Ale to chyba u nich normalne, przy rozwiązaniu umowy kolegi (wysłano 1 dzień
    PO 12 miesiącach czekali 29 dni :)
    Coż firma biedna, trzeba zrozumieć.
    CEzar