    From: Łukasz Lubojański <n...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z reklamacją
    Date: Tue, 15 Feb 2005 13:26:07 +0100

    W grudniu wysłałem na gwarancji do sklepu internetowego z Poznania zakupiony
    miesiąc wcześniej mp3player. Po długim wzlekaniu z ich strony dostałem 2
    tygodnie temu wiadomość z propozycją zamiany na inny model bo nie potrafią
    naprawić wadliwego sprzętu. Propozycję odrzuciłem ze względu na to, że
    proponowany player nie posiadał wszystkich funkcji co poprzedni. Podałem in
    numer konta i poprosiłem o zmianę kasy. Do dzisiaj pieniędzy nie dostałem.
    A co piszę do nich maila to dostaję bardzo omijającą odpowiedź, że muszą
    dostać najpierw pieniądze z serwisu.

    Czy w takim wypadku nie powinienem był dostać pieniędzy po 14 dniach
    roboczych - czyli dawno...dawno temu.

    Do kogo i gdzie zwórcić się o pomoc - do Rzecznika Praw Konsumenta ? A jeśli
    tak czy do Poznania czy w najbliższym mieście?

    Mam już ich dosyć i nie mam zamiaru więcej czekać.

    Łukasz Lubojański