eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacją › Re: Problem z reklamacją
  • Data: 2005-02-15 20:02:41
    Temat: Re: Problem z reklamacją
    Od: kam <X#k...@w...pl#X> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Łukasz Lubojański napisał(a):
    > W grudniu wysłałem na gwarancji do sklepu internetowego z Poznania zakupiony
    > miesiąc wcześniej mp3player. Po długim wzlekaniu z ich strony dostałem 2
    > tygodnie temu wiadomość z propozycją zamiany na inny model bo nie potrafią
    > naprawić wadliwego sprzętu. Propozycję odrzuciłem ze względu na to, że
    > proponowany player nie posiadał wszystkich funkcji co poprzedni. Podałem in
    > numer konta i poprosiłem o zmianę kasy. Do dzisiaj pieniędzy nie dostałem.
    > A co piszę do nich maila to dostaję bardzo omijającą odpowiedź, że muszą
    > dostać najpierw pieniądze z serwisu.
    >
    > Czy w takim wypadku nie powinienem był dostać pieniędzy po 14 dniach
    > roboczych - czyli dawno...dawno temu.

    Ścisłego terminu nie ma. A gwarancja w ogóle dawała prawo do żądania
    zwrotu pieniędzy?

    > Do kogo i gdzie zwórcić się o pomoc - do Rzecznika Praw Konsumenta ? A jeśli
    > tak czy do Poznania czy w najbliższym mieście?

    Najbliższego...

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1