-
1. Data: 2005-02-15 12:26:07
Temat: Problem z reklamacją
Od: Łukasz Lubojański <n...@m...pl>
W grudniu wysłałem na gwarancji do sklepu internetowego z Poznania zakupiony
miesiąc wcześniej mp3player. Po długim wzlekaniu z ich strony dostałem 2
tygodnie temu wiadomość z propozycją zamiany na inny model bo nie potrafią
naprawić wadliwego sprzętu. Propozycję odrzuciłem ze względu na to, że
proponowany player nie posiadał wszystkich funkcji co poprzedni. Podałem in
numer konta i poprosiłem o zmianę kasy. Do dzisiaj pieniędzy nie dostałem.
A co piszę do nich maila to dostaję bardzo omijającą odpowiedź, że muszą
dostać najpierw pieniądze z serwisu.
Czy w takim wypadku nie powinienem był dostać pieniędzy po 14 dniach
roboczych - czyli dawno...dawno temu.
Do kogo i gdzie zwórcić się o pomoc - do Rzecznika Praw Konsumenta ? A jeśli
tak czy do Poznania czy w najbliższym mieście?
Mam już ich dosyć i nie mam zamiaru więcej czekać.
Łukasz Lubojański
-
2. Data: 2005-02-15 20:02:41
Temat: Re: Problem z reklamacją
Od: kam <X#k...@w...pl#X>
Łukasz Lubojański napisał(a):
> W grudniu wysłałem na gwarancji do sklepu internetowego z Poznania zakupiony
> miesiąc wcześniej mp3player. Po długim wzlekaniu z ich strony dostałem 2
> tygodnie temu wiadomość z propozycją zamiany na inny model bo nie potrafią
> naprawić wadliwego sprzętu. Propozycję odrzuciłem ze względu na to, że
> proponowany player nie posiadał wszystkich funkcji co poprzedni. Podałem in
> numer konta i poprosiłem o zmianę kasy. Do dzisiaj pieniędzy nie dostałem.
> A co piszę do nich maila to dostaję bardzo omijającą odpowiedź, że muszą
> dostać najpierw pieniądze z serwisu.
>
> Czy w takim wypadku nie powinienem był dostać pieniędzy po 14 dniach
> roboczych - czyli dawno...dawno temu.
Ścisłego terminu nie ma. A gwarancja w ogóle dawała prawo do żądania
zwrotu pieniędzy?
> Do kogo i gdzie zwórcić się o pomoc - do Rzecznika Praw Konsumenta ? A jeśli
> tak czy do Poznania czy w najbliższym mieście?
Najbliższego...
KG