eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProblem z reklamacjąProblem z reklamacją
  • Data: 2005-02-15 12:26:07
    Temat: Problem z reklamacją
    Od: Łukasz Lubojański <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W grudniu wysłałem na gwarancji do sklepu internetowego z Poznania zakupiony
    miesiąc wcześniej mp3player. Po długim wzlekaniu z ich strony dostałem 2
    tygodnie temu wiadomość z propozycją zamiany na inny model bo nie potrafią
    naprawić wadliwego sprzętu. Propozycję odrzuciłem ze względu na to, że
    proponowany player nie posiadał wszystkich funkcji co poprzedni. Podałem in
    numer konta i poprosiłem o zmianę kasy. Do dzisiaj pieniędzy nie dostałem.
    A co piszę do nich maila to dostaję bardzo omijającą odpowiedź, że muszą
    dostać najpierw pieniądze z serwisu.

    Czy w takim wypadku nie powinienem był dostać pieniędzy po 14 dniach
    roboczych - czyli dawno...dawno temu.

    Do kogo i gdzie zwórcić się o pomoc - do Rzecznika Praw Konsumenta ? A jeśli
    tak czy do Poznania czy w najbliższym mieście?

    Mam już ich dosyć i nie mam zamiaru więcej czekać.

    Łukasz Lubojański

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 15.02.05 20:02 kam

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1