    Date: Mon, 20 Feb 2006 21:11:48 +0100
    From: Castillon <z...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Problem z kancelarią radcowską - OSZUST

    Mój problem: kancelaria radcy prawnego w imieniu swego klienta, firmy
    handlowej, zamawia u mnie robotę typu reklamowego. Hasło, treść, całość
    ma się znaleźć na stronie internetowej klienta, w przyszłości na
    ulotkach reklamowych. Praca wykonana w trybie ekspresowym, klient wyraża
    swą jak najlepszą opinię, montuje całość i uruchamia. Oczywiście
    istnieją dowody na to kto jest prawdziwym autorem, choć firma w ogóle
    nie unika tego tematu i nie zaprzecza faktom. Twierdzi tylko, że miał
    zapłacić "mecenasik", ich zgoda na takie działania w podpisanej z
    kancelarią umowie. Radca prawny w tym momencie milknie - ostatnim śladem
    jest mail od jego plenipotenta, potwierdzający, że zleceniodawca
    "postanowił zapłacić". I cisza... Jak skutecznie to spowodować? Jak i
    komu złożyć skargę - w międzyczasie doszedłem do wiedzy, że metoda
    mini-oszustw, przewlekania płatności, a najchętniej całkowitego ich
    unikania jest stałą metodą pracy "pana mecenasa".

    Bardzo proszę o pomoc.

    c.