  • Data: 2002-07-04 06:29:58
    Temat: Prawo do lokalu - pilne
    Od: "Dawid Jantarski" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Pilnie potrzebuje informacji na temat prawa do nieruchomosci. Moze zaczne od
    opisu sytuacji. Z firma deweloperska mam podpisac umowe kupna mieszkania, w
    ktorej to umowie okreslone sa terminy platnosci, do momentu oddania
    mieszkania 90% a kolejne 10% w ciagu 3 miesiecy. Czy prawo wlasnosci bedzie
    po stronie dewelopera do momentu otrzymania 100% wartosci mieszkania? Chodzi
    mi o to, czy w przypadku upadku firmy budujacej, juz po oddaniu mieszkania,
    wierzyciele bankruta moga zajac odebrane przeze mnie mieszkanie. Czy w
    zwiazku z powyzszym lepiej byloby jednak zaplacic calosc w dniu odbioru?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za szybka odpowiedz,

    Dawid