  • Data: 2005-11-30 08:24:19
    Temat: Prawo do "ciszy nocnej"
    Od: "Baczek" <j...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Sprawa wyglada tak, ze w miejscowosci gdzie mieszkam (mala wioska nad
    jeziorem) jest sezonowa dyskoteka (pod chmurka). Sezon dyskotekowy zaczyna
    sie w czerwcu a konczy we wrzesniu i sa co piatek i sobote.
    Z tego powodu ze "lokal" nie jest w zaden sposob wyciszony muzyke slychac
    nawet w okolicznych wioskach (ja mieszkam okolo 500m od dyskoteki).
    Burmistrz w zwiazku ze skargami mieszkancow skrocil czas dzialania dyskoteki
    do 1:00.

    Mam pytanie, czy burmistrz moze ograniczyc moje prawo do ciszy nocnej ?

    O ile przez pierwsze pare dyskotek mozna muzyki w nocy posluchac, to pod
    koniec sezonu juz nerwowo wytrzymac nie mozna.

    Pozdrawiam
    Mariusz