  • Data: 2003-04-05 19:45:43
    Temat: Prawo budowlane
    Od: "Abakus" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam:)
    Jestem na tej grupie pierwszy raz wiec tym bardziej witam bardzo serdecznie.
    Mam do Was pytanko, moj znajomy majacy ogrod i na nim domek ma problem z
    sasiadem ktory po roku 1992 wybudowal budynek 9 metrow od granicy dzialki.
    Byla to budowa bez pozwolenia i sad uznal ze jest to samowola budowlana i
    nakazal rozbiorke, uf wlasciciel nie przeprowadzil tej rozbiorki.
    I tu jest pytanie czy mogl on dostac prawo uzytkowania tego budynku mimo tak
    bliskiej lakalizacji od sasiada i bez wczesniejszych pozwolen?
    Ten moj znajomy chcial sie dowiedziec w naszych urzedach o tym czy jego
    sasiadowi udalo sie zalatwic zmiane decyzji o samowli budowlanej? lecz nikt
    nie chce mu udzielic odpowiedzi na to:(
    Moze ktos z Was ma wiedze na ten temat i by nam pomogl, bardzo byl bym
    wdzieczny
    Pozdrawiam serdecznie
    Grzegorz Spergel