eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawne uzasadnienie wierzytelności w oparciu o nakaz zapłaty oraz postanowienie komornika o umorzeniu egzekucji › Prawne uzasadnienie wierzytelności w oparciu o nakaz zapłaty oraz postanowienie komornika o umorzeniu egzekucji
  • Data: 2004-01-06 19:37:53
    Temat: Prawne uzasadnienie wierzytelności w oparciu o nakaz zapłaty oraz postanowienie komornika o umorzeniu egzekucji
    Od: "myst" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc

    mam pytanie czy poprawne jest takie stwierdzenie:
    W przypadku, gdy mamy nakaz zapłaty w postępowaniu nakazowym oraz
    postanowienie komornika o umorzeniu
    egzekucji, to wierzytelność jest prawnie uzasadniona do wysokości kwoty
    wskazanej na nakazie. Wierzytelność jest również prawnie uzasadniona w
    przypadku, gdy mamy nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym oraz
    postanowienie komornika o umorzeniu egzekucji z zapisem zwrotu wierzycielowi
    tytułu wykonawczego o sygnaturze... po uprawomocnieniu się postanowienia o
    umorzeniu.

    potrzebne mi to jest do pracy i sam juz nie wiem, jak to jest z tymi prawnie
    stwierdzonymi wierzytelnosciami
    pozdrawiam i mam nadzieje, ze mnie rozumiecie
    pozdrowienia
    Bartek