  • Data: 2007-08-24 21:48:26
    Temat: Prawa autorskie do www
    Od: "Michał Nalepa" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Wykonalem dla firmy X strone internetowa za co wystawilem im fakture za
    "projekt i wykonanie serwisu www". Nie podpisywalismy zadnej umowy na
    wykonanie strony. W tej chwili nie wspolpracuje juz z ta firma. Calkowicie
    zmienila szate graficzna strony, ale... tylko szate graficzna. Wszystkie
    teksty zgadzaja sie do mojego autorstwa, nie wspomne o zdjeciach. Wszystko
    jest takie jakby bylo moje tylko oprawa jest inna. Czy w związku z tym, ze
    nie bylo umowy, a opis na fakturze byl taki jak powyzej moge domagac sie
    czego kolwiek? Z tego co mi mowia to projekt jest projektem, wykonanie
    wykonaniem i za to zaplacili, ale prawa autorskie sa prawami autorskimi i
    jesli nie sprzedam ich to sa moje. Jak to jest?
    Pozdrawiam
    M.N