  • Data: 2004-12-22 20:09:09
    Temat: Pozbyć się lokatora
    Od: Sendy <s...@g...pl_NOT_FOR_SPAM_> szukaj wiadomości tego autora

    Witajcie,

    Na licytacji organizowanej przez komornika kupiłam mieszkanie. Niestety
    były właściciel nadal jest w nim zameldowany na pobyt stały i w nim
    zamieszkuje. W jaki sposób mogę (zgodnie z prawem) skłonić byłego
    właściciela do wymeldowania się i wyprowadzki. Gość jest w pełni sprawny
    i w sile wieku, więc nie podlega jakiejś szczególnej ochronie.

    Problem jest o tyle irytujący, że nie mogę się nawet ubezpieczyć przed
    dewastacją mieszkania przez b. właściciela. Firmy ubezpieczeniowe nie
    oferują ubezpieczenia od szkód wyrządzonych przez lokatorów. Mało tego -
    jak przeglądam warunki ubezpieczeń, to okazuje się, że żeby "normalnie"
    ubezpieczyć mieszkanie powinnam w nim mieszkać, a jak tu mieszkać z
    żulem ;(

    Pozdrawiam,

    Sendy