  • Data: 2006-01-17 21:27:20
    Temat: Powództwo ekscydensyjne?
    Od: root<e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Sprawa wygląda tak:
    Mój brat ma jakieś długi, na które siadł komornik. Przychodzę dzisiaj z pracy,
    wchodzę do swojego pokoju i widzę naklejki komornicze na komuterze i TV. Podobno
    nie pomogło tłumaczenie brata, że sprzęt jest mój (ani nawet że to mój pokój).
    Dodam, że mieszkamy w najmowanym (spółdzielczym) lokalu przez matkę.

    Trochę poczytałem w inetrecie na ten temat i wszędzie piszą, że zostaje tylko
    powództwo ekscydnesyjne. Ale chyba musiałbym mieć jakieś faktury, a o takie
    ciężko - jedynie paragon z kartą gwarancyjną na TV podpisaną kiedyś przeze mnie.
    Bo jeśli chodzi o komputer to żadnych rachunków - większość podzespołów
    kupionych na allegro, często używanych. A więc czy jest sens wykorzystywać takie
    powództwo i dochodzić swoich praw do w/w rzeczy? No i jeśli ktoś się orientuje to
    jak wygląda procedura takiej sprawy? Normalne przesłuchania w sądzie itp?

    No chyba, że jest jakiś inny, łatwiejszy sposób na załatwienie sprawy. Kilka dni
    mam, bo zdarzenie miało miejsce dzisiaj. Może najpierw udać się do komornika?

    Pozdrawiam.

    -> http://usenet.pomocprawna.info