  • 21. Data: 2003-11-18 14:35:28
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bpd9ki$rpf$1@inews.gazeta.pl...

    > Post jest twórczością i stanowi własność autora.
    > \|/ re:

    Juz bys przynajmniej nie filozofowal na tej grupie.
    Dyskusja to dyskujsja, a tworczosc to tworczosc.
    Czemu chcesz postawic tutaj znak "=" ?
    Grupa dyskusyjna sluzy do dyskutowania, (wymiane zdan na okreslony temat,
    podczas ktorej uczestnicy prezentują swoje, na ogol odmienne poglady) i ni
    jak ma sie np. do tworzenia dziela. Nawet jesli jestes artysta, czy
    naukowcem, to caly zbior wszystkich Twoich postow nie bedzie nigdy dzielem,
    tworczoscia a jedynie tylko dyskusja z innymi uzytkownikami usnetu - taki
    jest moj poglad na to :)

    Pozrawiam,
    Lepton

  • 22. Data: 2003-11-18 14:36:59
    Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości

    > tworczoscia a jedynie tylko dyskusja z innymi uzytkownikami usnetu - taki
    > jest moj poglad na to :)

    Aha, to nie jest twórczość bo ja tak uważam !!! ... ale masz jakieś wsparcie
    ?

    Pzdr.
    P.D.

  • 23. Data: 2003-11-18 14:54:51
    Od: "Jacek \(b\)" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...pl> napisał w wiadomości

    KONSTYTUCJA
    prawo autorskie i pokrewne
    ustawa o ochronie danych osobowych - wbrew pozorom!
    itp.

  • 24. Data: 2003-11-18 14:56:19
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    <news:bpd9ki$rpf$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > a linie kreslone na papierze przez moja pociechę?
    > http://trener.blog.pl

    A krasnoludek z gipsu wystawiony przed posesją.
    Każdy może oglądnąć ale czy każdy może ukraść??
    \|/ re:

  • 25. Data: 2003-11-18 15:02:52
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Lepton" <l...@p...neostrada.pl>
    > Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

    > Juz bys przynajmniej nie filozofowal na tej grupie.

    RE: a kim Ty jesteś, że czujesz się uprawniony do pouczania?

> [...]
    > wszystkich Twoich postow nie bedzie nigdy dzielem,
    > tworczoscia a jedynie tylko dyskusja z innymi uzytkownikami

    Każdy tekst wystawiony na Grupie Dyskusyjnej jest twórczością.
    Twoje poglądy też są tworczością i podpisane są Twoim
    adresem email. Jeśli Twoje teksty będą zawierać treści
    łamiące prawo to Ty poniesiesz za to odpowiedzialność
    OSOBIŚCIE. Tekst jest AUTORYZOWANY a właścicielem tekstu
    jest nadawca.
    \|/ re:

  • 26. Data: 2003-11-18 15:03:26
    Od: "EvaTM" <e...@i...pl>

> [...]

    > tworczoscia a jedynie tylko dyskusja z innymi uzytkownikami usnetu - taki

    Jesteśmy na grupie "psychologia", która przyciąga ludzi
    (również) zaburzonych (lub zaburzanych tutaj celowo) emocjonalnie.
    Czy nie byłoby uprzejme i etyczne,
    gdyby przynajmniej pytać ich o zgodę,
    gdy wkleja się ich posty na stronę grupy?
    Jak również wtedy, gdy ich imię lub nick jest umieszczany w postach,
    których celem jest ich ośmieszenie lub który powstał w efekcie działań
    "eksperymentalnych" ?

    E.

  • 27. Data: 2003-11-18 15:09:29
    Od: "cbnet" <c...@o...pl>

    Lepton:
    > Grupa dyskusyjna sluzy do dyskutowania, (wymiane zdan na
    > okreslony temat, podczas ktorej uczestnicy prezentują swoje,
    > na ogol odmienne poglady) i ni jak ma sie np. do tworzenia dziela.

    Pulikacje na grupie dyskusyjnej sa forma wymiany informacji wsrod
    uzytkownikow grupy dyskusyjnej.
    Nie jest to natomiast forma wymiany informacji pomiedzy autorem
    wiadomosci (kierujacym swoj przekaz do uzytkownikow news)
    i nie-newsowym serwisem www czy serwisem www uogolnionej
    Sierotki Marysi oraz adresatami tegoz serwisu.

    Ogolnie zatem nieautoryzowane wykorzystywanie informacji,
    w szczegolnosci adresowanej do okreslonego (w sposob posredni)
    kregu jej odbiorcow pozostaje wprost kradzieza.

    Dla jasnosci: nikt Ci nie broni abys zgadzal sie na dowolne wykorzystywanie
    swoich tekstow bez zastrzezen przez kazdego kto bedzie mial na to ochote
    w dowolny sposob w jaki tylko przyjdzie mu do zakutego lba, ale to iz Ty
    nie widzisz nic zlego w 'niewinnej' kradziezy sluzacej 'przyozdabianiu'
    w zamysle merytorycznego serwisu www efektami Twojej aktywnosci
    intelektualnej (badz pseudo-intelektualnej) nie oznacza jeszcze ze kazdy
    juz musi obowiazkowo wykazywac podobny brak wyobrazni.

    PS: pewnie i tak nic nie skumasz, ale nie jestes jedynym odbiorca
    tej wiadomosci, co nie oznacza ze moja intencja polega na udostepnieniu
    jej np w celu 'redagowania' i dowolnego rozpowszechniana poza newsami.

    Czarek

  • 28. Data: 2003-11-18 15:15:58
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdbuj$6j1$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > A krasnoludek z gipsu wystawiony przed posesją.
    > Każdy może oglądnąć ale czy każdy może ukraść??
    > \|/ re:

    a jak wstawisz krasnala do mojego ogródka
    to ja go moge sobie na dachu pierdolnąć

    --
    - Stirlitz, ile jest dwa razy dwa? - zapytał Müller. Stirlitz wiedział,
    wiedział również że Müller też wie, ale nie wiedział, czy Centrala

  • 29. Data: 2003-11-18 15:21:14
    Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze>

    wydawało się że <ksRobak> miał rację <news:bpdcat$7s9$1@inews.gazeta.pl>
    ale:

    > OSOBIŚCIE. Tekst jest AUTORYZOWANY a właścicielem tekstu
    > jest nadawca.

    a kim ty jestes nadawco?
    jakies konkrety, fakty, dane..
    żeby ludzkośc wiedziała - czy słowo 'robak'
    i nick 'ksRobak' to jeden człowiek, dwóch, trzech
    czy może jest was tam legion...

    bo jesli tego nie wiadomo
    to jak wyobrażasz sobie OSOBISTĄ AUTORYZACJĘ?

    oj dyndałes ty na haczyku, dyndałeś
    aż cie wyciągli z głębi... i cóż, znowu płotka...
    ;)

    a jeśli ja podpisze posta jako ksRobak
    i dam zgodę na publikacje moich postów na psp
    to co wtedy?

    --
    http://trener.blog.pl
    ja tu tylko nabijam statystyki

  • 30. Data: 2003-11-18 15:25:23
    Od: "ksRobak" <e...@g...pl>

    > wydawało się że <ksRobak> miał rację
    <news:bpdbuj$6j1$1@inews.gazeta.pl> ale:

    > a jak wstawisz krasnala do mojego ogródka
    > to ja go moge sobie na dachu pierdolnąć
    > [tren R]

    Jeśli wejdę do Twojego ogródka np: http://trener.blog.pl
    i tam wstawię ci krasnala - to możesz go pierdolnąć
    jeśli nie będzie Ci się podobał.
    Grupa Dyskusyjna "pl.sci.psychologia" (a także pl.soc.prawo) -
    póki co - nie jest Twoim ogródkiem. :)
    \|/ re: