  • 1. Data: 2003-11-18 11:10:59
    Temat: [kodeks pracy] urlop na rządanie - czy się kumuluje ?
    Od: "Rafał" <b...@g...pl>

    Witam !

    wygląda na to, że w tym roku nie będzie mi dane wykorzystać
    bierzącego urlopu ...
    mam więc pytanie, czy urlop na żadanie (te 4 dni)
    podlega kumulacji ?
    tzn. czy w następnym roku będe miał ich 8 ?

    Rafał

  • 2. Data: 2003-11-18 11:35:40
    Od: w...@p...onet.pl

> [...]
    > mam więc pytanie, czy urlop na żadanie (te 4 dni)
    > podlega kumulacji ?
    > tzn. czy w następnym roku będe miał ich 8 ?

    Nie.

    a tak na marginesie - skoro możesz go zarządać to dlaczego "nie będzie Ci
    dane" ?

    Paweł

  • 3. Data: 2003-11-18 12:10:39
    Od: "Rafał " <b...@g...pl>

    w...@p...onet.pl napisał(a):

    > Nie.
    >
    > a tak na marginesie - skoro możesz go zarządać to dlaczego "nie będzie Ci
    > dane" ?

    Tak, mogę go wykorzystać, ale jeśli miałby się kumulować to wolał bym go
    sobie już zostawić na następny rok

    Rafał

    Ps. Przepraszam za błędy ortograficzne

  • 4. Data: 2003-11-18 16:44:17
    Od: "MarekMąkowski\"Lex\"" <m...@r...lex.pl>

    Nie ma żadnej kumulacji te dni należą się tylko w danym roku kalendarzowym.
    Pozdrawiam Marek

    http://www.gazeta.pl/usenet/