    From: "cbnet" <c...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Posty, a prawa autorskie
    Date: Tue, 18 Nov 2003 16:09:29 +0100
    Sender: c...@o...pl@isa.pzuzycie.com.pl

    Lepton:
    > Grupa dyskusyjna sluzy do dyskutowania, (wymiane zdan na
    > okreslony temat, podczas ktorej uczestnicy prezentują swoje,
    > na ogol odmienne poglady) i ni jak ma sie np. do tworzenia dziela.

    Pulikacje na grupie dyskusyjnej sa forma wymiany informacji wsrod
    uzytkownikow grupy dyskusyjnej.
    Nie jest to natomiast forma wymiany informacji pomiedzy autorem
    wiadomosci (kierujacym swoj przekaz do uzytkownikow news)
    i nie-newsowym serwisem www czy serwisem www uogolnionej
    Sierotki Marysi oraz adresatami tegoz serwisu.

    Ogolnie zatem nieautoryzowane wykorzystywanie informacji,
    w szczegolnosci adresowanej do okreslonego (w sposob posredni)
    kregu jej odbiorcow pozostaje wprost kradzieza.

    Dla jasnosci: nikt Ci nie broni abys zgadzal sie na dowolne wykorzystywanie
    swoich tekstow bez zastrzezen przez kazdego kto bedzie mial na to ochote
    w dowolny sposob w jaki tylko przyjdzie mu do zakutego lba, ale to iz Ty
    nie widzisz nic zlego w 'niewinnej' kradziezy sluzacej 'przyozdabianiu'
    w zamysle merytorycznego serwisu www efektami Twojej aktywnosci
    intelektualnej (badz pseudo-intelektualnej) nie oznacza jeszcze ze kazdy
    juz musi obowiazkowo wykazywac podobny brak wyobrazni.

    PS: pewnie i tak nic nie skumasz, ale nie jestes jedynym odbiorca
    tej wiadomosci, co nie oznacza ze moja intencja polega na udostepnieniu
    jej np w celu 'redagowania' i dowolnego rozpowszechniana poza newsami.

    Czarek