    From: k...@i...eu
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Postępowanie o wyjawienie majątku - help please
    Date: Sat, 18 Feb 2012 07:14:08 -0800 (PST)

    Otrzymałem wniosek o wyjawienie majątku odnośnie kwoty wierzytelności
    wynoszącej 250 zł - orzeczonej wyrokiem sądu.
    Dłużnik nie podał numeru konta i nie miałem możliwości zapłacić, chyba
    że przekazem pocztowym (?) ale nie wiem czy przekazy pocztowe jeszcze
    funkcjonują.

    Co powinienem zrobić?
    Czy można wpłacić kwotę na depozyt sądowy? I jak to zrobić, czy pójść
    do kasy sądowej i dokonać wpłaty na rzecz sądu rejonowego podając
    sygnaturę sprawy i składając pismo do sprawy?

    Druga rzecz nie złożyłem zażalenia na wezwanie, gdzie sąd wzywa w
    charakterze strony w sprawie wniosku "wierzyciela" z udziałem "moim" o
    wyjawienie majątku.
    Gdyż w pouczeniu nie ma informacji o zażaleniu.

    Wierzycielowi nie zależy na spłacie ale na wyjawieniu majątku.
    Chcę spłacić wierzyciela ale ten nie podaje numeru konta bankowego,
    nie wszczął też postępowania egzekucyjnego.
    Jedyny numer konta jaki mam to do spółki adwokackiej, która
    reprezentuje wierzyciela, a konto podają w stopce swoich pism - ale to
    jednak nie wierzyciel i np. później powiedzą że za przekazanie kwoty
    liczą sobie 200 zł.

    Czy wyjściem może być pójście na sprawę z kwotą powiedzmy 300 zł i
    przekazanie kwoty pełnomocnikowi drugiej strony, bądź wpłata na
    depozyt sądowy (w przerwie sprawy) jeśli wierzyciel nie będzie na
    sprawie?

    Będę wdzięczny za informację,

    Kamil