  • Data: 2010-04-01 07:11:05
    Temat: Pornografia na www
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Ta kwestia nie daje mi spokoju. Wiadomo że co kraj to inne prawo,
    natomiast internet jest tym interesującym medium, które - teoretycznie
    - nie jest tymi podziałami ograniczone.

    Przechodząc do rzeczy, chodzi mi o posiadanie i czerpanie zysków ze
    strony www o charakterze pornograficznym. Czy ma tu znaczenie:
    1. Gdzie zostały wyprodukowane materiały (zdjęcia, video)?
    2. W jakim kraju znajduje się serwer?
    3. W jakim kraju znajduje się konto bankowe?

    itp. Wiadomo że prawo chińskie jest inne od prawa USA itd, ale
    wchodząc w sieć to wydaje się nie mieć już w tym momencie żadnego
    znaczenia. Orientuje się ktoś jak tego typu kwestie wyglądają od
    strony prawnej?

    PS. Chodzi oczywiście o pornografię bez udziału dzieci, zwierząt i
    wszystkiego w czym mistrzostwo osiągnęli niemcy.