  • Data: 2010-04-02 15:46:30
    Temat: Re: Pornografia na www
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "miodu" <o...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:ebbab550-575d-4912-a9eb-b30cf0bf7d1f@r1g2000yqj
    .googlegroups.com...
> [...]
    yqh.googlegroups.com...

    > Czy tylko mi sie nie wyswietlaja polskie znaki?
    >
    > Wracajac do dyskusji - jak wiadomo sa dziesiatki tysiecy stron z
    > pornografia i ogolnie trescia, przed ktora ostrzega stosowny
    > komunikat. Jak one maja to kwestie rozwiazana, orientujesz sie moze?
    >

    > Darek638 - nie czepiajmy sie, piszac "dzieci" mialem na mysli osoby
    > ktore nie ukonczyly 18 roku zycia. To jest bezpieczna granica, zarowno
    > dla mnie, dla dziewczyn jak i dla klienta. Tylko takie podejscie mnie
    > interesuje.
    Jak wczesniej juz Ci napisano musi to byc zgodne z prawami poszczegolnych
    krajow gdzie sie odbywaja poszcegolne etapy.
    A to ze wydaje Ci sie ze mozesz robic co Ci sie podoba to nie do konca tak.
    Kilka lat temu np. w Tajlandii aresztowano bodajze brytyjczyka a potem zdaje
    sie deportowano go (upieklo mu sie). Za produkcje porno w pokoju hotelowym.
    I wcale nie mial zamiaru go rozprowadzac w Tajlandii.

    Co do samych serwerow to tez generalnie powinnies sprawdzic lokalne prawo
    tam gdzie masz serwer.
    Najbardziej liberalne prawo jest w holandii (np. leaseweb), w niemczech tez
    mozesz sobie generalnie trzymac byle by nie bylo stron niemieckojezycznych
    czy tam w domenie .de (nie pamietam dokladnie jak to bylo, ale oni maja
    jakies zwalone prawo ze nawet cycka nie mozna pokazac przed zaplaceniem
    karta/zweryfikowaniem poprawnym wieku).
    USA tez jest ok. A to najwiekszy rynek wiec dobrze tam miec serwery. Ale
    musisz miec strony zgodne z USC 2257 i dla wlasnego dobra radze Ci zebys
    mial nawet jak nie robisz do USA :) (pisemne umowy, kopie dokumentow
    tozsamosci modelek/modeli). Sam USC2257 dodatkowo wymusza informacje na
    stronie o osobie odpowiedzialnej za przechowywanie dokumentow.