  • Data: 2010-04-01 17:15:59
    Temat: Re: Pornografia na www
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 18:04, Rafal M <r...@g...com> wrote:

    > Moze zacznijmy od tego: A co to jest pornografia? Prosze definicje
    > prawna :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Rafal

    Dla uproszczenia mam własną definicję. Stosunek płciowy i genitalia
    ukazane na tyle dokładnie że może służyć celom edukacyjnym to
    pornografia, ale masowanie damskiego krocza w bieliźnie czy lizanie
    piersi już nią nie będzie. Tak czy owak, wolę zakładać że wszystko co
    - mam nadzieję - będę robił, będzie pornografią, bo dywagacje pt
    "sutek zajmuje 27% ekranu, trzeba zmniejszyć do 23" to już nie na moją
    głowę :)