  • Data: 2010-04-01 07:49:31
    Temat: Re: Pornografia na www
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 08:23, "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> wrote:

    > Ma znaczenie. Je li czyn opisywany w danym punkcie, odbywa si w kraju,
    > gdzie jest zabroniony to jest tam karalny. Patrz przez pryzmat
    > poszczeg lnych czyn w i kraj w, gdzie maj miejsce, a nie na ca o
    > rozumian jako produkcja i dystrybucja materia u.

    Innymi słowy, jeśli np w kraju A "produkcja w celu rozpowszechniania"
    jest zabroniona, to sama produkcja zabroniona nie jest? Wówczas
    produkując film w kraju A, gotowy materiał wiozę do kraju B, w którym
    nie ma takiego zakazu, i tam umieszczam go na serwerze?

    Pomijam fakt że udowodnienie czegoś takiego jest prawie niemożliwe (w
    końcu w sypialni albo wynająetym lokum mogę robić to na co mam
    ochotę), ale dla jasności sytuacji działajmy zgodnie z literą prawa.