  • Data: 2010-04-01 19:02:37
    Temat: Re: Pornografia na www
    Od: miodu <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 19:37, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:
    > U ytkownik "miodu" <o...@g...com> napisa w wiadomo
    cinews:7db4bf9c-12e9-4b70-8906-81f9095c6c8a@g28g2000
    yqh.googlegroups.com...

    > W opisanej przez Ciebie sytuacji trzeba za ka dym razem analizowa sytuacj
    > wzgl du prawa pa stwa, gdzie sprawca dzia a. Natomiast miejsce fizycznego
    > po o enia serwera w zasadzie nie ma znaczenia o ile tylko nie da si
    > dowie , e jego w a ciciel wiadomie przechowuje na serwerze zabronione
    > tre ci.

    Czy tylko mi sie nie wyswietlaja polskie znaki?

    Wracajac do dyskusji - jak wiadomo sa dziesiatki tysiecy stron z
    pornografia i ogolnie trescia, przed ktora ostrzega stosowny
    komunikat. Jak one maja to kwestie rozwiazana, orientujesz sie moze?

    Darek638 - nie czepiajmy sie, piszac "dzieci" mialem na mysli osoby
    ktore nie ukonczyly 18 roku zycia. To jest bezpieczna granica, zarowno
    dla mnie, dla dziewczyn jak i dla klienta. Tylko takie podejscie mnie
    interesuje.