eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 55

  • 11. Data: 2010-02-03 19:12:10
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nie stac.
    > 2 lata spłacac raty za TV? Bez jaj...
    >
    Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym
    zrobić? Dlaczego uważasz, że mnie nie stać? Bo nie zapłaciłem od razu tylko
    kupiłem na raty? Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj...
    --
    PZDR
    DarkDaro



    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow
    4832 (20100203) __________

    Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

    http://www.eset.pl lub http://www.eset.com





  • 12. Data: 2010-02-03 19:20:24
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2010-02-03 14:55, DarkDaro pisze:
    > Witam
    > Zepsu? mi sie TV 50 cali za 5000z? dwa miesi?ce po gwarancji (2 lata GW ).
    (...)

    Podaj przynajmniej, jakiej marki jest ten tv - przynajmniej ludzie będą
    wiedzieli, której firmy się wystrzegać...
    pwz


  • 13. Data: 2010-02-03 19:30:05
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):

    > Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym
    > zrobić?

    Oczywiście że możesz. Np. możesz kupić nowy telewizor.

    --
    Pozdrawiam,
    Damian Karwot damian.karwot (at) gmail kropa com
    JabberID: damian.karwot (at) jabster kropa pl
    Tlen: madman1985, GG: 2283138


  • 14. Data: 2010-02-03 19:49:10
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 3 Feb 2010 20:12:10 +0100, DarkDaro napisał(a):

    > Ludzie, ale ja nie pytam czy mam kupować na raty tylko czy mogę coś z tym
    > zrobić? Dlaczego uważasz, że mnie nie stać? Bo nie zapłaciłem od razu tylko
    > kupiłem na raty? Boli cię, że ktoś ma większe TV od ciebie? No bez jaj...

    Ale już wielokrotnie dostałeś odpowiedź, że masz albo poszukać innego
    serwisu, który może naprawi TV nie wymieniając całej matrycy, albo szukać
    sposobu na utylizację złomu. Do sprzedawcy ani gwaranta nie masz co
    zgłaszać żadnych żądań, bo po upływie 24 miesięcy od daty sprzedaży nie
    interesują ich żadne problemy ze sprzętem.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 15. Data: 2010-02-03 19:59:24
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>


    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hkci9s$8d1$1@news.onet.pl...

    > Podaj przynajmniej, jakiej marki jest ten tv - przynajmniej ludzie będą
    > wiedzieli, której firmy się wystrzegać...

    Przy takim podejściu jak Twoje, to dowolnej... Jak można wyrabiać sobie
    opinię na podstawie relacji jednego użytkownika?

    Pozdrawiam
    Czabu


  • 16. Data: 2010-02-03 20:02:38
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-03 17:21, Czabu pisze:
    > Użytkownik "DarkDaro"<d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Trzeba było o tym myśleć, kiedy się zaciągało kredyt. Dobra nauka na
    > przyszłość. Przy zakupie nie zastanawiałeś się, co będzie jak gwarancja
    > minie, a sprzęt się popsuje? Ja kupuje elektronikę tylko taką, której nie
    > będzie mi żal po okresie gwarancji wyrzucić.

    A rękojmia jakaś pogwarancyjna się nie należy? Może na tym papierku
    gwarancyjnym jest tam napisane na ten temat. Można też zadzwonić na
    infolinię do producenta i poprosić o informację.


    --
    animka


  • 17. Data: 2010-02-03 20:04:30
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-03 19:57, Budzik pisze:

    > Troche rzuca sie na mysl rada: nie kupowac TV na ktory kogos nie stac.
    > 2 lata spłacac raty za TV? Bez jaj...

    Może nie wszyscy są tacy bogaci jak Ty i też chcieliby mieć w domu coś
    co cieszy oczy.

    --
    animka


  • 18. Data: 2010-02-03 20:45:19
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 03 Feb 2010 21:02:38 +0100, Animka napisał(a):

    > A rękojmia jakaś pogwarancyjna się nie należy? Może na tym papierku
    > gwarancyjnym jest tam napisane na ten temat. Można też zadzwonić na
    > infolinię do producenta i poprosić o informację.

    A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez
    żartów! Była gwarancja - termin upłynął, była rękojmia (lub ochrona z
    ustawy o sprzedaży konsumenckiej) - termin upłynął. Sprzęt się popsuł i nie
    ważne, że kosztował 5000 i był na raty: koszty naprawy nie interesują ani
    sprzedawcy, ani gwaranta.


    --
    Pozdrawiam,

    Przemek


  • 19. Data: 2010-02-03 21:17:44
    Temat: Re: PopsutyTV o dużej wartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "Czabu" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>


    Użytkownik "Przemysław Bernat" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:11r4pqnsie8r3$.1qucuhdgdw5ex.dlg@40tude.net...

    > A może należy się rękojmia po rękojmi po rękojmi pogwarancyjnej? Bez
    > żartów! Była gwarancja - termin upłynął, była rękojmia (lub ochrona z
    > ustawy o sprzedaży konsumenckiej) - termin upłynął. Sprzęt się popsuł i
    > nie
    > ważne, że kosztował 5000 i był na raty: koszty naprawy nie interesują ani
    > sprzedawcy, ani gwaranta.

    Szkoda Twojego trudu na tłumaczenie. Ta trolica i tak nie zrozumie...

    Pozdrawiam
    Czabu


  • 20. Data: 2010-02-03 21:44:05
    Temat: Re: PopsutyTV o dużejwartości dwa miesiące po gwarancji!
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>


    "agent73" <a...@g...pl> wrote in message
    news:eqbjm59kb79irqesrglcfrni4dinkej37i@4ax.com...
    >
    >>Do tego chyba jeszcze nie dochodzi, zbyt łatwo byłoby to udowodnić. Chodzą
    >>jednak słuchy, że niektóre firmy mają specjalne działy, których głównym
    >>zadaniem jest przewidzieć ile sprzęt wytrzyma i kombinowanie jak na jego
    >>żywotność wpłynąć, żeby awaria nastąpiła dokładnie wtedy, kiedy chce
    >>producent.
    >

    > Do celowego uszkadzania sprzętu to może jeszcze nie dochodzi, ale jak
    > ocenić postępowanie niektórych producentów drukarek atramentowych,
    > które współpracują z kardridżami jedynie do końca "terminu ważności",

    A to co podajesz jest właśnie dokładnie celowym "uszkodzeniem" dobrego
    produktu, przeterminowany tusz nie jest niebezpieczny dla użytkownika
    aby go trzeba było zabezpieczać.

    Dzisiaj "uszkadzanie" nie musi polegać na tym aby coś spłonęło lub urwało
    się,
    wszędzie są procesory więc wystarczy jek przestaną działać. W niektórych
    samochodach masz ustawione obowiązkowe przeglądy i tylko w ASO a jak
    nie to samochód stanie i tyle.

    W niektórych laptopach masz celowe skracanie czasu pracy na akumulatorach z
    każdym kolejnym
    cyklem ładowania (niezależnie od stanu akumulatorów), kiedy masz juz dość
    to
    zamiennika nie włożysz bo komp sprawdza autentyczność akumulatora a "obcych"
    nie lubi.

    Kamery wideo to samo - aku tylko orginał. Nawet kabelek usb kiedy zgubisz to
    kupujesz
    drogi orginał bo pomerdali coś aby inne nie działały.

    Można by długo wyliczać, wszędzie jest elektronika więc wszystko można
    czasowo i trochę losowo ograniczyć.

    To co mnie w tym boli to, że jedni walczą o środowisko a inni w ten bandycki
    sposób produkują góry śmieci.

    A co się dzieje w farmaceutyce? - zastraszenie ludności śmiertelnymi
    pandemiami, sprzedawanie
    rządom placebo jako szczepionki, zmuszanie do zakupów poprzez sianie paniki
    ??

    Czy to nie jest współczesny terroryzm?


    z


strony : 1 . [ 2 ] . 3 ... 6


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1